Vanaf wanneer voorweeen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovelylonnes, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Heb voorweeen.... In mn rug maar ze komen elke paar minuten.
    Vanaf wanneer hadden jullie voorweeen en hoeveel weken later bevielen jullie???

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb ze bij de oudste gehad vanaf 34weken en die etter kwam pas na 41.1 opdagen :S
    jongste niet eens n voorwee of zo gehad die kwam met 36 weken
    en nu heb ik ze alweer vanaf 35,4 wk heb toen de vk gebeld en die vertelde me dat het "normaal"is en er geen actie meer ondernomen wordt om tegen te houden maar ook niets gedaan wordt om door te zetten . maar als er regelmaat in zit en ze echt heel pijnlijk werden moest ik terug bellen .
    donderdag wordt ik wel gestript maar ben dan al 38,5 wk zwanger .

3. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Thanx. Ze lijken wel pijnlijker te worden, maar vorige bevalling zaten ze in mn buik en nu voel ik t alleen in mn rug.... Heb ze ook pas 3 kwartier ofzo... Afwachten maar!!!

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik kreeg met precies 37 weken voorweeën, ook in mijn rug en om de paar minuten. Ik viel echter op een gegeven moment wel in slaap en toen was het over. Een dag later braken mijn vliezen en begonnen de echte weeën, weer een dag later is onze dochter geboren.

5. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nou heb ongeveer anderhalf tot 2 uur lang die weeen gehad en vanmiddag nog een kwartiertje.
    Gelukkig blijft beebje nog ff zitten! Nog 2,5 week dan mag het doorzetten, kan nou al niet wachten....

Deel Deze Pagina