Ja pebbles: het is inderdaad toch goed om er vanuit te gaan dat het niet goed is: anders houd je het niet vol. Maar het is gewoon zo vreselijk om geen duidelijkheid te hebben: dat lijkt me geestelijk enorm zwaar! Sterkte! Gaat het wel een beetje, meid? Liefs, Marla
als je negatief test, zul je toch naar de vk moeten om een inwendige echo te laten maken zodat je weet dat alles weg is! Maar er zijn natuurlijk ook heel veel vrouwen die bloedverlies hebben gehad en toch daarna nog een gezond kindje op de wereld hebben gezet! Het wordt een spannende week voor je! Ik duim in ieder geval voor je! liefs jette
ik vind dit wel zo onwijs onmenselijk hebben die lui geen gevoel in hun botten tjeetje meid zit hier vol woede achter m'n pc dit is niet te geloven dat ze de moeite niet willen doen om een echo verschrikkelijk. die onzerheid ik zou daar helemaal gek van worden. dat moeten hun toch wel snappen. 1 week lijkt dan wel een jaar. ik hoop toch op de een of andere manier dat je eerder weet wat er aan de hand is goed of fout maar dat je het weet. ik wil je toch opnieuw onwijs veel sterkte wensen en de moed om te wachten of een echo te eissen succes meid liefs miriam en een dikke knuffel
Troost je meid... Mijn gyneacologe heeft me gisteren ook in de kou laten staan,verteld ze me eerst dat het vruchtje er niet is en ik dus een MK heb,om derna weer haar woorden in te trekken want er is onduidelijkheid over hoelang ik zwanger ben. Ook ik heb nu dagen die 48 uur duren. Hoop doet leven zegt men,probeer neutraal te denken,je weet nooit!
Hallo Pebbles, Wat erg dat je zo lang moet afwachten en nu in een onzekere tijd begeeft. Is gewoon killing Ik zou zelf ziekenhuise (poli van de gynae) bellen en je verhaal doen en vragen om een echo. Want alleen 1 dag bloeden is volgens mij ongebruikelijk bij een miskraam. En daarbij is het belangrijk te weten ALS het een miskraam is geweest of er dan nog restanten zijn achter gebleven. En wat betreft zo'n test.,... bij de 1 blijft het HCG langer zitten dan bij de andere dus vandaar ooknog de pijnlijke borsten en is zo'n test niet betrouwbaar in mijn ogen. Wat doen de VK en HA toch verschrikkelijk moeilijk! Grrrr Sterkte meid.
en natuurlijk ook voor jou Framboosje! en jouw gynae is metgeen ze zegt ook niet echt betrouwbaar. Bah. Waneer weet jij dan meer?
Ik ga morgen weer na de HA Heb zelf wel het gevoel dat het weg is, mijn borsten zijn niet meer zo gevoelig. Het is meer dat ik gewoon wil weten dat alles weg is. Dus morgen sta ik om 8 uur bij de dokter op de stoep en ik wil gewoon een inwedige echo hebben zodat ik weet waar ik sta. Verder gaat het wel goed met me. Maandag had ik het echt heel zwaar, maar de afgelopen 2 dagen goed geslapen, ben verder alleen wel moe. Ik hou jullie op de hoohte Liefs Jackeline
Net weer naar de huisarts geweest en nu een verwijzing gekregen voor een echo. Ik kan morgen om 12uur terecht, ben ik eindelijk van de onzekerheid af
nou hardstikke mooi pebbles, niemand verdient het om zo lang in onzekerheid te zitten! Tegenwoordig moet je gewoon hardstikke mondig zijn, en voor jezelf opkomen! GOED GEDAAN MEIS! sterkte liefs jette
nou pebbels ik ga voor je duimen morgen om twaalf uur. eindelijk van die onzerheid af. je vraagt je dan af waarom het allemaal zo lang moet duren waarom dit niet gewoon direct kan onvoorstelbaar. ik heb in het afgelopen jaar zoveel geleerd over hoe de zorg is helaas niet al te positief maar we moeten er vertrouwen in blijven houden er zijn ook goeie dokters. heel erg veel sterkte toegewenst morgen meis. gaat er trouwens wel iemand met je mee? (is niet geheel onverstandig) ( wil me nergens mee bemoeien hoor) greets miriam
He pebbels, Wat erg voor je zeg! Wel erg fijn dat je morgen eindelijk kan komen voor een echo. Dan ben je inderdaad van de onzekerheid af en voel je je misschien al iets beter. Ik hoop voor je dat het allemaal eruit is. Sterkte meid! X Neia
Eindelijk: een dag is nog lang in jouw geval, maar in ieder geval is het minder lang dan een week. Ik ga heel hard voor je duimen: waarschijnlijk heb je morgen tenminste duidelijkheid, en dat is ook wat waard. En als je de volgende keer zwanger bent, ga dan naar een andere VK-praktijk als dat mogelijk is. Aan deze heb je alleen maar slechte herinneringen. Heel veel sterkte morgen. Laat je ons iets weten? Marla
Ik hoef niet alleen morgen. Vriendje lief gaat gewoon mee. Ik zal het morgen laten weten zodra ik weer achter de comp zit. Vanaf morgen kan ik weer lekker verder en is er geen onzerheid meer of het nou goed of slecht nieuws is. Ik ga er vanzelf uit dat het mis is, maar dat nog niet alles eruit is.
He Pebbles, Ik wil je even veel sterke wensen. Ik leef zo met je mee. Heb zelf in nov. een miskraam gehad. Ik begrijp wat je doormaakt. Ik zal blij zijn als je zekerheid hebt, want dit is niets zo. Sterke meid!
Hallo Net terug van het ziekenhuis. Er is toch nog een kleine hoop Er is een vruchtzak + dooierzak waargenomen alleen er is geen hartactiviteit waargenomen. wel heb ik een grote hematoom in mijn baarmoeder zitten waar de bloeding vandaan komt, dus bloedingen zal ik nog wel af en toe hebben. Volgende week donderdag moet ik terug komen en dan weten we of er zleven in zit of niet. word weer een spannende lange week. Ik hou jullie op de hoogte