Baby groeispurt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RamonaBeckers, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RamonaBeckers

15 aug 2009
    62
    0
    0
    NULL
    Sittard (Limburg)
    Hoi dames,

Afgelopen week was ik bij de vk :D
    Mijn buik werd weer gemeten en toen zei ze plots nouuuuuu de baby zit in een soort groeispurt!!
    Maar liefst 6 cm verschil met 4 weken ervoor!!
    Nu was dit geen probleeem tot nu toe maar als het de volgende keer weer zou zijn wilde ze graag met de echo kijken of onze beeb niet te snel groeit:(:(
    Heeft iemand van jullie dit al eens gehad maak me best wel zorgen nu !!:(:(

2. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hier hetzelfde hoor! In 3 weken tijd m'n buik met 6 cm gegroeid!! Volgens mijn vk is het heel normaal dat tussen de 25 en de 30 weken je baby een groeispurt doormaakt, dus ze vond de groei van mijn buik echt niet raar/bijzonder/vreemd. Over nu anderhalve week gaan we weer terug naar de vk en dan zal ik wel horen of ik me een beetje zorgen moet gaan maken over de groeispurt van ons kleintje!

3. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Inderdaad, sluit me helemaal aan bij Evelientje.

Schijnt vaker voor te komen, wel een geruststelling dat ze je tijdens de controles goed in de gaten houd.

Fijne zwangerschap toegewenst.

4. RamonaBeckers

15 aug 2009
    62
    0
    0
    NULL
    Sittard (Limburg)
    Oke tnxxx dames :p

5. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Wel spannend allemaal he die onzekerheden! Als ze bij mij zoiets constateren kunnen ze ook maar beter niets zeggen tot het echt zo is want ik zou ook in stressmode schieten!

T komt vast allemaal goed en misschien moet je anders gewoon bevallen van een 10 ponder ;):p

6. Oemie

Oemie Actief lid

6 sep 2009
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    zelf had ik 2 weken terug ook controle bij de verloskundige. die vond de baby wat groot aanvoelen dus kreeg ik een doorverwijzing voor een groei-echo maar hoefte mij geen zorgen te maken.

ik had zelf het idee dat ik net in die fase zat dat de baby flink begon te groeien:(

bij de echo bleek het helemaaaal geen reuze-babytje te zijn hoor:D
    de kleine zat netjes op het gemiddelde.

7. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Zo zie je maar, en trouwens die echo metingen zijn niet altijd even betrouwbaar!

;)

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.491
    36.450
    113
    Ja, het zegt allemaal niks. Hier werd juist een gemiddeld kindje geschat en de kleine meid woog 10 pond.

9. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Een vriendin van mij moest ook een echo laten maken omdat de vk het idee had dat het een groot / zwaar kindje zou worden en haar kindje was uiteindelijk ook een nette 6 ponder met de geboorte. Dus het is allemaal niet zo betrouwbaar als dat iedereen soms denkt!

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hier bij de controle van 24 weken was mijn baarmoeder in 4 weken tijd maar liefst 8 cm gegroeid! Ik moet deze zwangerschap sowieso extra in de gaten gehouden worden, omdat mijn dochtertje erg groot en zwaar was bij haar geboorte en ik haar niet kon baren (dus een keizersnee).
    Nu 2x groeiecho en 2x suikercurve testen.Gelukkig was bij de vorige controle mijn baarmoeder 3 cm in 3 weken gegroeid...

Deel Deze Pagina