Hallo allemaal, Inmiddels weet ik mijn weg al wat te vinden op het forum en heb al heel wat ervaringen gelezen en veel van jullie geleerd! Echter zit ik nog met een vraag, vandaar dit topic. Gisterochtend heb ik een zwangerschaptest gedaan van K2v5. Eerste instantie zag ik niks, maar later leek ik een streep te zien. Echter is de test zelf wat donker gekleurd en licht de teststreep licht op. Hij is dus niet knalroze als de controlestreep, maar licht gewoon op. Is dit dan een licht positieve test? Herkent iemand dit misschien? Of is het misschien wat anders? Alvast bedankt! Gr MHA
Dus als ik het goed begrijp is de streep gewoon wit en is het vakje eromheen wat donkerder geworden? Klinkt erg vaag, kan ik je eerlijk gezegd niet bij helpen..
Als je een licht streepje hebt binnen de afleestijd lijkt die mij positief. Misschien nog 1tje uitvoeren voor de zekerheid
Als de streep er binnen de tijd zat kon hij wel eens positief zijn! Zal als ik jouw was overmorgen nog eens testen. Succes!
In mijn album staat mijn eerste test ook, die was ook ontzettend vaak, alleen ik zag het streepje volgens mij Misschien heb je daar iets aan
ik hoop positief, maar zoals je het omschrijft denk ik een indroger.. zou voor de zekerheid morgen nog een keer testen en uitslag niet meer aflezen na 5 minuten.
Mijn kv2v5 geven buiten de aflees tijd ook heel vaak een streepje terwijl ik toch niet zwanger ben. Dus na 5 minuten niets te zien, dan echt weggooien. Het streepje dat daarna nog verschijnt zegt niets.
hieronder een foto van alle 4 de testen die ik gedaan heb... de laatste was op mijn NOD Hopenlijk word je hier iets wijzer uit... liefs
Hoi allemaal, Sorry voor mijn late reactie! Helaas heb ik geen foto, want ik krijg het niet goed op de foto. Ik denk morgen nog eens testen, dan ben ik twee dagen verder. Al lijkt hij op de test op de vorige pagina, die van 6-8. Het kan natuurlijk ook een indroger zijn.... Ik houd jullie op de hoogte en alvast bedankt voor jullie hulp! Ik zal een foto van die van morgen maken! Gr MHA
Hoi meiden, Heb vanochtend weer getest en weer het zelfde. Echter geen duidelijke streep nog en als ik de foto in negatief zet, zie ik ook niets. Denk dus dat er niets is, helaas. Bedankt voor jullie ervaringen en reacties! Gr MHA
@MHA, Jammer zeg. Ik hoop dat je snel een knaltest hebt! @Knorretje88, Van harte gefeliciteerd! Mooie testen hoor. Geniet ervan.