Vannacht sterrenregen

Discussie in 'De lounge' gestart door papier, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Ook niks gezien :( Paar jaar terug was er ook zo'n sterrenregen, toen heb ik er eentje gezien.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat heb ik gemist. Jammer!

3. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Aankomende nacht weer... Dus mensen wakker blijven!

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Dan ga ik vannacht kijken. Heb eergister zitten kijken met de buren maar toen was er niks te zien. Alleen vliegtuigen.

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hier gisteren een paar wensjes gedaan hoor! Nu maar hopen dat ze uitkomen :)

6. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    aaah weer vergeten hahaha , toen ik vorig jaar n nachtdienst had heb ik er wel n hele hoop gezien zat ik lekker in de tuin met n bakkie koffie , peukie snoepje en ze vielen achter elkaar naar beneden ,
    toen n client vroeg wat ik aan t doen was hebben we samen gekeken :) was gezellig

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb afgelopen 3 nachten al genoten van de sterrenregen... gisteren vielen er 3 tegenlijkertijd.. als nu mijn wensen niet verhoort worden dan weet ik het niet meer :)

8. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hier vannacht niks gezien (Nieuwegein), maar ik vind dat hier maar weinig sterren zichtbaar zijn. Waar ik vroeger woonde zag je veel meer sterren (Veluwe, weinig bebouwing, led straat verlichting. Schijnt dat je dan al meer ziet en dat klopt ook) en zag je altijd met sterrenregen wel een paar vallen. Erg mooi.

Deel Deze Pagina