vannacht veel pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esje en mo, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esje en mo

14 feb 2011
    12
    0
    0
    apeldoorn
    hooii nog even een vraagje...
    vannacht wou ik gaan slapen maar had ontzettend veel last van me buik echt zo een pijn dat ik ongesteld zou worden ik heb een tijdje afgewacht tot de pijn wegging maar ik kon er niet van slapen heb uiteindelijk een paracetamol ingenomen.
    nu heb ik alsnog wel een beetje last van me buik maar kan de pijn niet echt omschrijven...
    weet iemand of dit normaal is?

2. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Ben je pas zwanger?
    Ik weet neit of het normaal is, maar ik heb het ook gehad, bij beide zwangerschappen.
    Zoveel pijn, ik kon alleen nog maar krom in bad zitten, duurde een paar dagen.

Vk heeft mij toen verteld dat m'n lichaam moet wennen dat er wat in m'n baarmoeder zit....misschien is dat het?

3. esje en mo

14 feb 2011
    12
    0
    0
    apeldoorn
    ja ik ben net pas zwanger ongeveer 4 a 5 weken.
    ik heb af en toe wel last van krampen enzo maar vannacht gewoon echt pijn .
    en ik kon ook alleen nog maar krom liggen ja:p
    nou ik hoop dat dit normaal is...
    jij heb het ook gehad? en alles goed gegaan tijdens de zwangerschap?:( bedankt voor je snelle reactie!

4. Only me

Only me Niet meer actief

Ja, dit heb ik ook gehad! Gigantische krampen, maar dat schijnt de innesteling te zijn. Ik maakte me ook giga zorgen, maar er bleek niets aan de hand te zijn :)

Dus geniet ervan!

Maar vergeet niet, vertrouw je het niet, altijd de HA bellen of de VK :)

5. Devero

Devero Actief lid

5 dec 2010
    250
    0
    0
    Zuid Holland
    De pijn die je omschrijft, lijkt op wat ik zelf had aan het begin van mijn zwangerschap. Alleen was het bij mij geen lang aanhoudende pijn, maar een dagelijks terugkerende 'tien minuten'. Ik moest toen ook meerdere keren echt gaan liggen, werd er soms zelfs misselijk en beroerd van en heb één keer echt huilend op bed gelegen.

Ik heb het toen maar bestempeld als 'onderdeel van het proces'.
    Het duurde een kleine twee weken en daarna heb ik er geen last meer van gehad.

Probeer je dus geen zorgen maken, maar idd: als je het niet vertrouwt of als er andere klachten bij komen, gewoon de HA bellen. Vragen kan nooit kwaad toch?

6. esje en mo

14 feb 2011
    12
    0
    0
    apeldoorn
    hoi bedankt voor je reactie
    ben al wel iets meer gerust gesteld haha vandaag niet zo heel erg veel last meer gehad gelukkig!
    meestal beetje last van me buik in de avond maar misschien wel omdat ik drukke dag heb gehad en savonds rust heb?
    bedankt allemaal voor de reactie's
    xx

Deel Deze Pagina