Ik keek net dit stukje video en kreeg toch wel ff tranen in m'n ogen. http://www.zoomin.tv/videoplayer/index. ... player=yes
Hoe Steve is overleden, staat dus nu wel op internet zei mn vriend (film). Ze hebben dus niet geluisterd naar de (ex)vrouw van Steve, ze wilde niet dat t openbaar werd. helaas.
Oh ik stuitte net op dit filmpje.echt steenkoud en overal rillingen is de toespraak van Bindi (hun dochter) op de grafrede.houd de zakdoekjes maar gereed. http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=23391 groetjes liselotje
jeetje heb dat eerste filmpje bekeken. (erg dat hij overleden is trouwens) Maar wie geeft zijn baby nou aan zo'n man naast een krokodil voor de show! Voor geen miljarden zou ik mijn kindje geven zeg.wat een idioten.
er is wel een filmpje te zien wat de titel heeft dat het DE film is waarin Steve sterft. Maar dat is niet zo. Je ziet alleen een rog rondzwemmen en dan zie je een heel klein stukje van Steve op het eind ( trouwens op het droge met kaki kleren aan) en die zegt dan: my heart ( kreunend) dit klopt helemaal niet omdat hij op een boot is gestorven en niet op het land
ik vind het ook niet normaal hoor. ik vind het heel erg dat ie overleden is voor zijn kinderen en familie. maar alles wat ie deed verklaarde ik hem al voor gek. Dan kan zijn vrouw zeggen alles heeft een reden ook zijn dood. pff nou wat dan? als mijn vent iets gevaarlijks doet kan die lachen. niet vanwege mij maar voor mijn dochter! Je laat wel je kind(eren) achter. trots hoor. Maar dat is mijn mening, zal mischien wel weer aan mij liggen.
Zijn vrouw heeft dezelfde tik als steve had. Hun dochter is ook al besmet en nergens bang voor. En Steve wist zelf ook dat het ooit fout moest gaan, maar hij had nou eenmaal een erg grote liefde voor gevaarlijke beesies.
Dat snap ik wel dat mensen ergens een grote liefde voor hebben. Maar ik vind het gewoon heel naar als je kinderen achter laat. Ik moet er persoonlijk niet aan denken. Niet alleen voor mezelf maar ook voor haar zelf. ik heb ook 1 grote liefde en dat is mijn dochter. Zij gaat voor alles.
Ik denk dat Steve Irwin heel goed wist waar hij mee bezig was en er is zo'n heisa geweest rondom die uitzending. Ik vindt de reacties daarop overdreven, want hij heeft het kindje niet in gevaar gebracht.
jeetje krijg er gewoon kippenvel van.. Ik zou zelf ook met dat werk gestopt zijn zodra er kinderen komen. je hebt daar toch een verantwoordelijkheid voor.. maar ja bedrijfsongeval zit ook in een klein hoekje. xxx
Op zich had hij niet hoeven stoppen met zn werk zodra er kinderen kwamen, maar hij begaf zich nu op onbekend terrein. De bush daar was hij in thuis, hij wist hoe hij die dieren moest benaderen, de zee daar wist hij nog weinig vanaf. Zijn vrienden en familie hadden niet voor niets gezegd dat als hij zou sterven tijdens zn werk het in de zee zou zijn. Jammer dat hij zn grenzen wilde verleggen. Maar wat een schat is die Bindi toch he, wel heel wijs voor haar leeftijd en een harde tante, ze wist echt heel goed haar emoties onder controle te houden tijdens die grafrede, echt een binnenvettertje denk ik.
Wat een kippenvel moment dat filmpje van Bindi... Zo mooi onder woorden gebracht. Hoe hij met zijn kids omging moet hij zelf weten vind ik, hij heeft ook zijn eccuus aangeboden tegen iedereen over dat hij zijn zoontje nooit had mee moeten nemen naar de krokodillen. respect