hoi hoi dames kom ik weer met een vraag nu met het warme weer drink ik best veel koud drinken met volgens mij als gevolg dat ik savonds als ik naar bed ga buikkrampen krijg en verschrikkelijk moet gassen en smorgens krijg ik ook buikkrampen en moet ik maken dat ik op de wc kom vanwege de diaree.... komt dit nu gewoon door het warme weer en het koude drinken of moet ik maar weer eens kontact op nemen met de huisarts...
Je moet niet TE koud drinken... en als je drinken wel erg koud is, gewoon heel langzaam... Je kunt daar idd goed last van krijgen. Nou weet ik niet WAT je drinkt, maar als je veel frisdrank (ofwel met suiker of suikervervangers) drinkt, kun je daar idd aardig van aan de winderij raken,
Hoi, Dat zou best eens kunnen komen door de koude drinken in combinatie met het warme weer. Probeer het anders even uit: wat minder koud drinken en misschien wordt het dan beter. Ik bedoel de temperatuur hè? Want juist met diarree moet je veel blijven drinken. Blijft het een paar dagen aan, neem dan even contact op met je huisarts. Je wilt absoluut voorkomen dat je uitdroogt. Op zich zijn diarree en gasvorming wel gewoon in een zwangerschap. Je darmen hebben het nogal zwaar te verduren omdat je kindje alle ruimte in neemt maar het moet natuurlijk geen gekkigheid worden! Beterschap!
dank je wel voor jullie snelle antwoorden ik drink voornamelijk melk en taxi maar melk wat uit de koelkast staat vind ik niet lekker vandaar dat ik het dus koud drink.. ik heb er nu last van vanaf zondag toen dus het warme weer is begonnen