Misschien herkennen jullie dit, als zwangeren Ik heb sinds een aantal dagen tegen 17 uur ontzettend gloeiende wangen. Weet iemand wat dat is?
hoi, dat kan ik me haast niet voorstellen, ik heb het echt elke avond, maar ik voel me verder wel goed
Ik heb het ook vaak hoor. Een gezond hollands hoofd! Komt volgens mij gewoon door de hormonen. Ik vind het er wel gezellig uit zien!
Hmm ok..het heeft niks met je hormonen te maken? Dat ik misschien zwanger kan zijn? Maar ik heb geen koorts
of je zwanger bent of niet kan je niet aan gloeiende wangen herkennen, je zult over 6 dagen moeten testen om te kijken of je zwanger bent.
Een "verse" zwangere heeft in het eerste trimester tussen 0,5 en 1,5 graad verhoging! Daarom hebben ze het ook vaak koud. Ik zat de eerste weken ook met een gloeiende kop en onder een slaapzak op de bank! Misschien ben je wel zwanger, spannend!
Was het eerste wat mijn man opviel voor dat ik wist dat ik zwanger was. Aan het einde van de middag van die rode rondjes heel hoog op mijn wangen en ik heb het nu nog steeds. hi hi. groetjes redu
Nou, ik herinner me nog goed dat ik, een paar dagn voor ik positief testte, echt onwijs gloeiende wangen had. Het viel toen zelfs manlief op dat ik wel heel erg veel warmte af gaf. Dus.. ik duim voor je!
Dankjewel allemaal. Ik hoop het zo. Jah idd, mijn vriend valt het ook op en die zei zelfs, misschien wel je wel zwanger, dat je hormonen op de hobbel zijn. Normaal is hij een skeptisch (hoe je dat ook schrijft) haha..en nu gaf hij het zelf aan. Ik heb sinds een paar dagen ook ontzettend dorst, en vandaag al 7x ontzettend nodig plassen, kan dat er ook mee te maken hebben?
ja joosie zou kunnen ik had en heb ook nog steeds enorme dorst en moet veel plassen, je nieren gaan harder werken als je zwanger bent ik duim voor je hoor. Wanneer ga je testen en laat je wat weten als je dat gedaan hebt? groetjes redu
ik had achteraf gezien op de dag vd innesteling een heel heet en gloeiend hoofd + wangen.. daarna eigelijk niet meer gehad.. dus wie weet