vannaf half 12 vannacht tot nu toe erg last vn rugweeen grrrr..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samantha1985, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

Vanaf gister middag ben ik een heel klein beetje bloed verloren echt heel weinig.....

Maar vanaf half 12 kwart voor 12 zijn mij rugweeen weer lekker begonnen... En ze kwamen en gingen maar kwamen al snel weer terug maar nu is het nog steeds en blijf de pijn ook echt hangen...
    Heb gewoon tranen in me ogen van de pijn en heb vannacht amper geslapen... Heb rond 2 uur onder de douche gestaan maar dat hielp ook niet. me vriend heeft me rug gemaseerd lichtjes maar hielp ook niet.... Ben rustig op bed gaan liggen maar in slaap vallen ho maar want het is om te janken.... PFFFFF

Ik ben maandag 37 weken zwanger en ben het door dit echt zat meer als zat...
    Heb net de verlos gebeld en die bellen me zo terug en ben zo benieuwd wat ze zeggen of wat ik kan doen....
    En ben ook benieuwd wat jullie zeggen want pfff ik weet het ff niet meer hoorrrrrr...!!!!!!

2. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Samantha, neem aan dat de vk wel komt om te kijken of je mischien al ontsluiting hebt. Wie weet is de bevalling al begonnen.

3. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    Samantha laat je niet afschepen hoor van bel maar als het erger word. Laat ze komen kijken of je al ontsluiting hebt. Vooral hoe je zoveel pijn hebt.
    Succes

4. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Is het niet gewoon begonnen??? Onder de douche is het niet afgezakt...lijkt mij een teken dat je bevalling gestart is. Hoop het voor je.

5. samantha1985

ja het doet echt pijn heb elke keer tranen in me ogen maar ik ben ook bang omdat ik nog net geen 37 weken ben en stel dat ik moet bevallen dan moet de kleine blijven in zo bakkie liggen en dat vind tik niets... maar ja als niet anders is is het zo daar niet van maar toch.... ik zit de hele nacht al bijna in tranen van de pijn pfff..

Heb ook geen honger of dorst al de hele avond niet heb net ff een kopje melk in geschronken en wat te etne gepakt want pfff ik moeten om op kracht te blijven maar heb er zo geen zin in.... of trek in

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb geen ervaring met rugweeen maar ik weet wel dat als het onder de douche niet minder wordt het echt serieus kan zijn. Hopelijk is het begonnen en komt de vk snel!

7. samantha1985

ja ik heb ze gebeld maar ze zouden terug bellen dus is afwachten.... hoop dat ze snel bellen en langs komen want hou het niet lang meer vol hoe het nu zo gaat...

8. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Jeetje klinkt echt alsof het al begonnen is meid.

Gewoon blijven bellen hoor, als het te lang duurd.

Was je andere zoon ook zo rond dit termijn geboren of?

Succes!

9. samantha1985

nu je het zeg me zoon is op woensdag 11 augu begonnen met weeen 12 aug is ziekenhuis belang en 13 augus geboren...

En 11 augustus zijn ook de weeen begonnen rond 5 voor 12 snacht net nog geen 12 augustus... maar als ik nu kijk naar deze datum is het precies het zelfde.... pfff alleen de dagdeel klop niet hahaha wel grappig maar wel heel erg zenuwmakend pfff.... had er nog ff niet bij stil gestaan...

Maar 1 zorg is minder me moeder heeft me zoontje net opgehaald en me vriend lig heel even te slapen want die zei ook al ik ga ff liggen als er wat is maak me gelijk wakker ik heb vannacht door jou ook niet echt geslapen en stel dat we na ziekenhuis moeten of wat dan ook dan kan ik er voor je zijn en niet half moe net als bij de eerste... Dus die denk ook al dat het toch een beetje begonnen is maar pfff

Heb net een broodje geprobeerd te eten maar dat gaat er ook niet in.....

10. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Oh hier al weken van die heftige voorweeen, ik word er gek van.. Hoop voor je dat het afzakt en je ukje iig tot de 37 weken blijft zitten!

11. samantha1985

ik heb al paar weken last van bandenpijn en voorweeen maar zo erg als vannacht en nu nog steeds heb ik het niet meegemaak...

Ik zou eigelijk morgen op controlle moeten komen en dan gingen ze al kijken of het al wat afgezak was maar het is alleen maar erger geworden... en ze zei vorige week nog van als het niet is afgezak gaan we kijken wat we kunnen doen... maar ja wat heirboven net al zei met die datum ik ben zelf ook op de 13e geboren en me moeder belande ook van mij de 12e in het ziekenhuis en de 11e weeen dus het zou me niets verbazen als het bij deze ook weer is...

maar ja verlos heeft me nog niet gebeld over 15 min ga ik weer bellen...

12. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Jeetje meis! Hoop dat je verloskundige je nu toch snel terug belt!
    Wil je in ieder geval veel sterkte toewensen!

13. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Nee ik bedoelde meer, met de zwangerschapsduur. Of je andere zoon ook zo vroeg geboren is?

14. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.193
    1.858
    113
    Ik heb alleen rug weeen gehad van allebij.
    Douchen hielp niet en het ging gewoon door.
    Ik zelf kon niets meer liggen zitten kruipen etc het hielp niet.
    Bij mij voelde het als of me rug samen trok.

Zal dus echt een vragen of ze nu toch echt eens langs willen komen.
    dus gewoon echt bellen nu

15. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ik zou ook gewoon weer bellen nu! Klinkt toch alsof het begonnen is, en met dit termijn wil je dat wel zeker weten natuurlijk!

16. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.193
    1.858
    113
    En komen ze ook snel op elkaar <3a4 min?

17. samantha1985

nee me zoon is met 40+5 weken geboren had weeen vliezen waren niet gebroken en die hebben ze gebroken en weeen opwekkers gegeven omdat het niet door wou zetten met 5 cm ontsluiting....

ja ik ga over 5 min bellen dan is het 11 uur... mooie tijd om zo maar te zeggen...

En nee ze komen niet om de 3 a 4 min het is blijvend maar wel om de zoveel min is het net wat erger dan de blijvende...

18. samantha1985

maar wat ik nog wel ff wou zeggen...

Toen ik voor het eerst naar de verlos ging voor te kijken wanneer ik uitgerekend zou zijn was dat in eerste instantie 14 september volgens mij ongesteldheid... Maar volgengs de echo was het toch 8 oktober...

19. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Ben benieuwd wat ze zegt. Vind dat ze MOET komen! Wij weet heb je al een paar centimeter ontsluiting.... je wilt toch weten waar je aan toe bent.

20. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Weet je wat verlichting geeft, als je man met zijn handpalmen(niet met zijn vuisten, dat opperde de kraamhulp hier ik kon dr wel gr..) op je stuitje drukt. Was het enige wat het hier dragelijk maakte.

Deel Deze Pagina