vannaf half 12 vannacht tot nu toe erg last vn rugweeen grrrr..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samantha1985, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.193
    1.858
    113
    Spannend meid hopen dat ze komen dan pff en wel raar dat de eind datum verschoven in miss ben je verder dan spanend

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

me vriend heeft me hele rug en zeikant al gedaan maar het is zo pijnlijk dat het echt niet help... Ik ben zelf al iemand die heel goed tegen pijn kan maar dit is niet leuk meer...

3. samantha1985

verlos net weer gebeld...
    Ik mag nu eerst heel erg leuk met alle pijn en moeite na me huisarts om me urine te tjekken als ik de uitslag weet gelijk bellen heb ik geen blaasontsteking dan komen ze langs... GEWELDIGG!!!!.... jankend in de bus gaan zitten...

4. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Jezus sorry hoor dat vindt ik niet normaal!!!

5. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    pardon?

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wat?!?! :$ Terug bellen en zeggen dat ze moet komen hoor, wat is dat nou. Zo'n test kan ook nog wel als er écht niks is qua bevallen en ontsluiten.

7. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Uhm wauw, dat is echt vreemd dat ze dat zeggen.. Je hebt duidelijk weeen, of het dan oefen of echte zijn, dat maakt niet uit, vind dit toch wel heel apart dat ze niet willen komen kijken nu ...

8. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Dit vind ik echt niet normaal!!! Laat desnood je vriend bellen.....

9. samantha1985

nee ik laat het wel zo me vriend gaat zo ff potje halen bij de apotheek hier onder is 5 min lopen en dan gaat die ff langs de huisarts voor me... Maar waarom laat ik het zo het is een kreng die er nu staat en die is om 12 uur klaar met werken en dan is er weer een aardige maar ik vind thet ok geen stijl zei geef het altijd maar op blaasontsteking omdat ik een klein beetje druk bij het plassen voelt nou die druk is niet van het plassen maar van de dwang die er achter zit maar ja.... we slaan ons er wel nog ff doorheen denk maar zo nog ff doorbijten en door janken en niet druk maken dan komt het wel goed.... me vriend vondt het in iedergeval ok apnormaal maar ja die is zich nu aan eht aankleden...

10. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.193
    1.858
    113
    Niet normaal hoor meid
    Zal nu eisen dat ze komen en ik zou zeker niet na de HA gaan dan maar thuis zitten en als je beeb dan komt dan zit je thuis,
    Laat je vriend bellen.

Die stomme boekjes ook altijd grr

11. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Wat fijn dat je vriend thuis is en voor je op en neer wilt. Echt een waardeloze reactie van die vk. Ik zou zeker straks na 12en dan nogmaals bellen als het dan nog zo is, en weer aangeven wat er aan de hand is, en zeker ook aangeven dat je het geen stijl vind dat je zo afgepoeierd word.

Ik blijf zeker nog even meelezen, ben benieuwd wat er gaat gebeuren :)

Hou je taai!

12. samantha1985

ik blijf ook thuis me vriend gaat zo richting de huisarts...laat het maar zo want ik heb geen zin om stennis te gaan maken voel me toch al kut en heb nergens zin in maar ja.... als het me toch niet zint bel ik iemand anders wel dus kijk nog ff aan wat zodrek de huisarts tegen me vriend zeg en dan zie ik eht wel weer.... maar vindt dat wijf gewoon een stink uuhhhhhh sorry maar mag der niet maar ja..

13. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Blijf het ook volgen en sterkte. Nogmaals vind dit echt niet kunnen.

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat een dom wijf zeg! Gelukkig zo wisseling van de wacht

15. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Ben ook wel benieuwd inderdaad wat je huisarts ervan zegt straks ..

16. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Hopen dat wisseling wel gewoon komt zeg

17. samantha1985

assisent vond het geen stijl maar ja we wachten ff me zodra ik meer weer laat ik het jullie weten...

18. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.193
    1.858
    113
    Nou als ze je dan ook vragen heb je een PCM en heb je gedouchet zeg dan maar ja.
    Want ook dat willen ze wel vragen :S.
    VK wil het niet geloven denk ik was bij mij ook zo.

00:00u bellen neem maar 2 PCM en douchen kleine 3 uur latenr kroop ik over de vloer toen kwam ze en had al 5cm VW laten knappen en 1u later mocht ik al persen.

Dus laat je niet gek maken als het niet anders kan beval je gewoon thuis zonder die lui maar geen pretje lijkt mij maar als de beeb er uit wil komt beeb echt wel of het nu thuis ziekenhuis of de bus is ;)

19. samantha1985

thuis bevallen mag ik niet omdat ik teveel bloed kan verliezen maar heb hier wel alles staan voor stel dat er wat thusi gebeurd dat we gelijk alle handelingen zelf kunnen doen zonder hulp... ben graag voorbereid zeg maar maar toch vindt het ook apnormaal en ik hoop dat me vriend zo komt en zeg sam geen ontsteking dus bellen maar weer en dan moet ze maar thuis komen en dan hebben we ook een ander gelukkig... haar dienst zit er bijna op joehoeeeeeee

20. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.193
    1.858
    113
    Is het nu heel erg dan ? sneller en vervelender.
    Ik zelf had echt de heletijd het gevoel dat hij en zij (2x bevallen met rug weeen) der uit vielen en dat ik moest persen lekker gevoel NOT;)

En weet je al meer

Deel Deze Pagina