vannaf half 12 vannacht tot nu toe erg last vn rugweeen grrrr..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samantha1985, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Wat een waardeloze vk... Die zouden ze haar job moeten afpakken!!! Dan voel je je toch niet op je gemak met zo iemand...

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ppft jeetje mina zeg wat een verhaal.
    en wat een RUK Vk..
    is het nou zoveel moeite dat jij ff langs haar komt of zij langs jou daar is ze toch voor.
    ben benieuwd wat er uit je urinemonster komt.
    ln fijn dat je partner thuis is om je te helpen

3. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Hoelang moet je wachten op uitslag?

4. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

me vriend is net de duur uit gegaan met me plaspotje.. over ene klein half uurtje weten we meer maar me vriend zei ook jij heb geen blaasontsteking en keek net in het potje en zaten kleine witte vlokjes in.... en dan bedoel ik ook echt kleine witte vlokjes maar ja we moetne nog ff wachten op e uitslag voor dat die bij mij is maar me vriend krijg gelijk de uitslag van de test want dat doet de assistente gewoon en binnen 5 min weet hij of ik een blaas ontsteking heb ja of nee.... maar hou jullie op de hoogte...

pijn is nog steeds het zelfde nog steeds niet gedaald en met plassen had ik ook geen druk meer...

maar ja we wachten wel weer we moeten altijd wachten op alles grrrr

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Echo's zijn altijd betrouwbaarder dan je cyclus. Je ei kan namelijk later zijn geweest, waardoor bevruchting later plaatsgevonden heeft dan je zelf denkt.

Sterkte verder, maak je niet teveel zorgen. Ook premature kindjes hoeven niet altijd in de couveuse enzo hoor! Zodra ze sterk en gezond genoeg blijken, mogen ze lekker mee naar huis en soms is dat direct al :)

6. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Ben erg benieuwd hoe het nu met je is.
    succes in ieder geval

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    He meid. Bel het zkh je kan wel blijven zeggen *maar ja* dat maar ja is wel je kindje. Als die vk zo laks is gewoon door bellen het gaat om jou en je kindje niet om die vk.
    Het is nog te vroeg om te bevallen dan kunnen ze toch niet zo laks doen.
    Oh en je kindje hoeft niet persee in de couveuse hoor. Als hij/zij goed op gewicht is mag je misschien meteen naar huis.

8. samantha1985

nou ik heb geen blaasontsteking en rond half 3 3 uur komen ze langs...

En nee er is nog niets veranderd ik ga zo nog ff onder de douche zitten en dan is de verlos ok bijna hier....

9. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Heel veel succes meid!

Laat je het weten?

10. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Heel veel succes!! :D

11. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    succes, en heel veel sterkte.

12. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Succes en sterkte. Hou het hier in de gaten hoe en wat..

13. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Heb net ff teruggelezen, ohw mijn hormonsters zouden die VK bij dr kladden grijpen!!! Mja, heb je nu niks aan! :p

Heel veel sterkte meis! Ik blijf ff meelezen!

14. samantha1985

nou dat kon ik ook wel doen maar ja daar schriet ik niet echt wat mee op.... daar heb ik dan alleen me zelf mee en dan als ik het gedaan had gaf het me dan wel een goed gevoel maar ja dan was ik gewoon weer van waar ik was....

maar ja ze komt rond een half uurtje uurtje pfff ben benieuwd en het is nog steeds die kreng maar ja nou vooruit dan maar want die ander is met een bevalling bezig GEWELDIG.... niet dat ik haar die bevalling niet gun maar had liever een ander ff gehad maar ja we doen het er maar ff mee.... hoop dat ze wat eerder is dan gepland dan maak ze nog wat goed en me moeder zit ook in spanning thuis met me zoontje van hoe en wat want ja het is toch haar kleinkind en haar dochter die pijn heeft....

Maar weet zeker en dat geld denk ik wel voor de meeste mensen die zwanger zijn deze pijn gun je je ergste vijand niet eens... hoop dat ze zo goed nieuws heeft voor me dat de kleine bezig is met bevallen want ben het echt zak en moe ben al vanaf gister kwart over 6 wakker en die nacht ook amper geslapen dus ben al meer als 24 uur wakker bijna 36 uur alweer pfff....

15. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    poeh meid, wat vervelend zeg! En schandalig van die vk!! Ookal zou je blaasontsteking hebben.. dan nog heb je rugweeen die voor ontsluiting zouden kunnen zorgen!

Nog maar een half uurtje tot een uurtje.. ik denk aan je meid!

Zijn je weeen al regelmatiger?

16. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Goed dat je je krachten voor je bevalling bewaard!
    Wel balen dat die VK komt, maarja, gelukkig komt er tenminste iemand! En als je ontsluiting hebt oid kan zij er ook niet onder uit, zullen we maar denken!

Zet 'm op!

17. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Kan jehier niet voor naar de seh ? Of zeg ik nu iets heel doms?

Hoe kan een vk je op zo'n moment als dit nou naar de ha sturen voor een urine test?! Slecht hoor

18. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Ow sorry had niet alles gelezen, zie dat je vriend al gegaan is en vk straks komt

Wel slecht hoor en jammer dat je haar dan hebt.

Sterkte en succes!

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey meid heb net alles terug gelezen.
    Balen dat je die vk nog krijgt maar idd beter een dan geen..
    Heel veel succes gewenst en ik blijf je volgen:)

20. samantha1985

ik ben blij dat me vriend idd thuis is hij had toevallig vandaag vrij en morgen ook maar hij zou eerst moeten werken en ja dan had ik zelf na de ha moeten gaan...

Maar 1 ding scheeld hij werk in het ziekenhuis waar ik moet bevallen dus hij is er altijd sneller als ik hahahahaha...

Deel Deze Pagina