Gelukkig is hij er! In deze situatie vind ik dat je niet eens alleen MAG zijn! Dus ook niet alleen naar de HA.. maarja, nou weer verder kijken Hopelijk heb je zo wat duidelijkheid!
Bah wat vervelend zeg... wel fijn dat je niet alleen bent. Hopelijk scheept ze je zometeen niet af. Succes en sterkte!
nee hoef niet na het ziekenhuis hahaha... Nee heb toch een andere verlos op bezoek gehad... BLoeddruk was goed onze babyboy lig wel goed ingedaald al... Geen ontsluiting nog wel is de baarmoederhals bezig hij is wel wat week,... Nu krijg ik 2 slaappilletjes want ze vondt mij er echt niet uit zien en zo bleek als ik weet niet wat terwijl ik altijd lekker bruin kleurtje in me face heb... krijg ik voor 2 nachten slaappillen verders is er geen bevalling nog gaande maar ze zei het kan altijd na een uur omslaan... Laten we hopen... maar alles ziet er goed uit en ja het zijn zware rugweeen en voorweeen die ik heb en als echt niet veranderd of echt niet meer gaat dan moet ik weer bellen...
Fijn dat je nu weet hoe en wat!! En dat ze je serieus neemt. Hoop dat je lekker kan slapen deze nachten en dat je kleintje nog ff blijft zitten, want voor bevallen is het nog ietwat te vroeg toch! Rustig aan en sterkte!!
de verlos die ik had zei zelf ook bevallen is voor jou nu echt beter maar voor de kleine ff nog tot maandag wachten... Zo denk ik en me vriend er ook over omdat ik zo er door heen zit met dit en vooral deze pijn dus aan de ene kant hope wij beide dat het vanaaf toch nog doorzet in echte weeen of ontsluiting of me vliezen die gaan breken want dan hoef ik ook geen vieze pillen of meer pijn te hebben dan als de kleine eruit is ben ik overal van af... en kan ik eindelijk lekker genieten want dat heb ik deze hele zwangerschap nog niet echt kunnen doen....
Jeetje meis!! Ben zo blij voor je dat je nu wat duidelijkheid hebt. Hoop dat je een beetje slapen kan door middel van die slaaptabletten. Zou echt wel fijn zijn denk ik zo! Kan me voorstellen dat je helemaal gebroken bent! Ik blijf je volgen hoor!
ik hoop het ook bij de eerste heb ik het ook gehad alleen moes ik in het ziekenhuis blijven slapen en kreeg ik het in me boven been geprik... maar dat heeft neit geholpen dus hoop zo dat deze wel werken... ze zei dat ik voor dat ik het inneem ff lekker moes douche lekker warm dan innemen en da lekker onder de dekens moes kruipen.... en dat het werkte als paardenkracht dus laten we dat hopen... en hopelijk neemt de pijn dan ook wat af want ik mag geen paracetemol omdat ik daar allergies voor ben als ik die neem word de kleine gelijk gehaald omdat ik dan boven de 41 graden koort krijg...
ik heb 3 weken lang iedere avond/nacht flinke voorweeen gehad. ze is pas met 41+4 geboren!! dus wil je niet ontmoedigen maar hou er rekening mee dat dit ook nog best lang kan gaan duren....
ja weet ik onze eerste zoon is ook 40+5 weken geboren en daar ga ik nu ook weer vanuit... maar me baarmoederhals is wel al wat doorweek en dat was bij de eerste niet dus ja hopen mag altijd maar we rekenen er niet op zo als gewoonlijk... maar ben blij dat ik nu weet dat ik zowiezo al geen ontsluiting heb wou dat ik het zelf kon voelen dan was alles af en toe een stuk makkelijker da elke keer bellen....
Ik zou in ieder geval ook even wat proberen te eten en te drinken en op tijd proberen inderdaad naar bed te gaan. Uitrusten en krachten sparen lijkt me nu zeker verstandig. Succes meis!
Fijn dat de vk is geweest en dat je nu wat hebt om te slapen! Hopelijk gaat het ook werken natuurlijk hihi. Spannend hoor allemaal maar voor jullie natuurlijk nog des te meer
ja ff afwachten maar we gaan straks beleven en dan slapen... maar idd eerst ff eten we gaan lekker een vette hap halen want daar heb ik nu echt trek in lekker groot bak friet met mayo en satesaus en lekker een broodje kipburger en heb nog ergens zin in waarin ga ik zo kijken want frietzaak is 1 min lopen dus dat trek ik nog wel...