vannaf half 12 vannacht tot nu toe erg last vn rugweeen grrrr..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samantha1985, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik had gister precies hetzelfde!

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Nou meis, heb heel je verhaal gelezen en wat een rare VK!
    Was de vette hap wel lekker? :D

Succes en sterkte met de laatste loodjes!

3. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Jeetje balen zeg dat het niet doorgezet heeft, hoop dat je je wel ietsje beter voelt nu.

Denk aan je hoor meis!

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.536
    14.055
    113
    Vrouw
    Balen dat het niet doorzet! Maar kan je niet een prik krijgen om te slapen?
    Sterkte in elk geval en ik hoop dat die ene vk niet meer langskomt! ;)

5. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

nou ik heb bij me zoon ook 2 jaar gelee een prik in mebeen gekregen en dat hiel ook niet.... dus zou die nu ook neit helpen maar ja niets aan te doen we gaan gewoon op eigen houtje verder zeg ik dan altijd maar...

maar net toen ik ff met me vriend een broodje aan het eten wat bij subway kreeg ik weer een buikwee die is nu een half uur gelee geweest maar tot nu toe nog ff niets terug gekomen...
    zo als ik al zei we wachten en wachten maar en hopen ...

6. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Wandelen schijnt inderdaad wel bevorderlijk te zijn voor weeën, wie weet dat het zo wel doorzet

7. samantha1985

ja dat zei me moeder ook sam ga lekker lopen is goed voor de bevalling... maar ja tot nu toe niets meer gehad... maar ga gewoon lekker verder wat ik altijd doe ben rustig met de was bezig ff ophangen en in de wasmachine doen... en de rest wat ik nog heb liggen in de kasten leggen en tussen door lekker lang pauze houden.... dus ben gewoon nu lekker rustig bezig met het huishouden en me mannetje is ook thuis en help me mee dus....

8. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Owh das wel echt ideaal hoor! Dat je ventje ook gewoon lekker thuis is. Dat is wel zo relaxed en fijn, dat hij je kan steunen waar nodig. Doe maar lekker rustig aan!!

xx

9. samantha1985

ja hij had vanaf dinsdag half 5 al weekend... hij meot maandag weer werken...

10. samantha1985

nou net om half 5 weer een buikwee gehad,... maar ja zal wel net als de vorige zijn een uitzondering... maar dag laat het jullie wel ff weten....

11. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hoe is het nou met je??

12. samantha1985

ja wel goed...

had om half 5 een buikwee en om kwart over 5 ook weer 1 maar daarna niet meer....
    Me rugweeen zijn wel wat minder maar voel ze nog wel denk dat ik er ondertussen wel aan gewend ben aan die rugweeen...
    Heb gewoon lekker me huishouden gedaan gekook en lekker met me vriend gestoeit RUSTIG dat wel....
    maar ja voor de rest nog niets veranderd maar wat ik al vaker zei we wachten wel af en we zien wel maak me er niet durk om meer... probeer gewoon weer dingen te doen wat ik wil doen en morgen komt me zoontje weer thuis slapen pfff want die mis ik wel heel erg hoor deze 2 dagen....

13. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Kan ik me voorstellen! Kun je morgen lekker knuffelen met je zoontje.
    En ja idd tis nu afwachten hoop dat of het doorzet of dat het gewoon ophoudt onbewust ben je er toch mee bezig..

14. samantha1985

ja nou ik hoop dat het ophoud... want je kan zo weinig doen en je moet zo oppassen op welke beweging je ook maak dat het niet erger word.... das gewoon k**...

maar ons zoontje hebben is ook heel erg fijn maar w8 toch liever op week 37 of langer... dan weet ik zeker dat hij veilig geboren word om zo maar te zeggen...

en ik kan niet wachten wil nu wel slapen maar dan ben ik om 5 uur al wakker als ik slaap teminsten en dan moet ik nog wachten om me zoontje te zien snak er wel na maar nog ff door bijten... maar vind thet wel leuk dat die bij me ouders zit en de heletijd tegen me ouders zeg die " mama auw mama auw" zo schattig hoorde het vanmiddag ook door de tel dat die dat zei kan er wel om janken maar hij is ook zo lief voor me (oke soms momentje dat ik denk ooh ga ff weg maar dat heeft ook met me hormonen te maken )

15. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Owh je houd het wel spannend zeg! Ik hoop inderdaad dat het stopt voor je, zodat je goede nachtrust kan hebben. Wel lekker dat je ventje morgen dan weer thuis komt. Dan heb je ook weer een goede afleidingsbron.
    Sterkte meis!

16. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Haha das herkenbaar..;) denk dat iedere moeder dat wel eens heeft.

Begrijp ook dat je nog even wilt wachten met bevallen. Het is toch vaak hoe langer hoe beter als vindt ik soms dat ze zwangeren wel erg makkelijk laten doorlopen..
    Hormonen!!! Ooh maar snap je helemaal dat je dan volschiet!
    Ik had het gister mijn dochtertje voor de eerste keer met opa in de draaimolen op de kermis en ik sta traantjes weg te pinken... Dan denk ik van grrrrr...! Moet zeggen dat ik snel emotioneel ben

Dacht nou heb ik weer...!! Maar laat het gaan en mn moeder was er ook bij was ook wel ff fijn..

17. samantha1985

ja het ziekenhuis en de verlos denken eerder aan de baby dan aan de zwangere moeder.... oke begrijpelijk maar soms ook zwaar irritant...
    en idd hoop echt dat ik vannacht lekker kan slapen heb geen slaappil meer want me vriend had er 2 en die mensen van het ziekenhuis zeidne tegen me vriend als hij binnen een uur niet werk mag ze de 2e nemen dus dat heb ik gedaan maar daarna nog niets... dus hopelijk kan ik nu wel straks lekker slapen ga zo lekker douche en dan lekker me bedje in... als er nieuws is horen jullie het wel en als ik niet online kom weet je hoe ver het is hahahaa....

18. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Wat voor slaappillen heb je gekregen?
    Want ik heb tijdens mijn zwangerschap ook slaappillen gehad.
    Maar daarbij was het wel noodzaak om ze in te nemen als ik al in bed lag. Dus niet van alles nog te gaan doen want dan werkten ze niet.

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hé hé, heb je een beetje kunnen slapen?

Begrijpelijk dat je je zoontje mist. Argh die hormonen he, vreselijk. Ik was altijd en redelijk koele kikker maar sinds mijn zwangerschappen ben ik echt een zacht eitje :)

20. samantha1985

pfff dat durf ik niet meer te zeggen hoe die pillen heten ik moes de innemen en dan douche en dan gelijk in bed liggen...

ik heb vannacht wel redelijk geslapen ben wel paar keer wakker geweest om na de wc te gaan maar voor de rest mag ik zeker niet klagen... heb beter geslapen dan de rest van de week was alleen wel weer vroeg wakker maar ja...

Heb nog steeds last van rugweeen de buikweeen heb ik niet meer gehad... straks belt de verlos me op hoe het allemaal gegaan is met de slaappillen en het slapen en hoe het is met me rugweeen...

dus oopzich is er niet echt veel veranderd nog alleen dat ik heerlijk geslapen heb hahaha...

Deel Deze Pagina