vannaf half 12 vannacht tot nu toe erg last vn rugweeen grrrr..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samantha1985, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Gelukkig dat je vannacht beter hebt geslapen.. aan de ene kant is het fijn dat je kleintje nog een paar daagjes is blijven zitten (hopelijk tot de 37 weken..) maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je het zo onderhand wel moe bent! je wil gewoon je ukje in je armen hebben :)

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

nou me beeb hoef ik nog niet persee in me handen hoor heb liever dat die na week 37 komt en liefs gewoon week 40 maar verlangen doe ik er wel na om hem vast te houden zit ook al te denken van op wie zou die lijken op mij me vriend of toch onze zoon... En welk karakter die heeft en of het een huil baby is of niet of een hele rustige en wat doet onze zoon met de baby dat soort dingen malen wel door me hoofd... maar probeer er zo min mogelijk aan te denken ik geniet nu echt weer van het schoppen in me buikje hij is zo erg bezig dat ik gewoon niets doe en me buik aan het buikdansen is... (heb het ook op film staan) echt zo geweldig...en dan vergeet je gelijk ff die pijn.. wou dat dit zo de hele dag doorging dan ben ik echt vrolijk

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    tegendruk schiojnt te werken bij rugweeen vertelde miojn yoga docente van de week... JE zou dan op handen en knieen moeten gaan zitten en je partner zou boven je zitvlak zijn haden moeten zetten met vingers naar buiten links en rechts naar je ruggewervel.. Hij zou dan met gestrekte armen flink wat druk moeten zetten..
    JE voelt zelf wanneer hij goed zit, succes meid!

4. samantha1985

nee help niet bij mij me vriend heeft me heel goed gemasseerd maar een uur lang onder de douche help ook niet... ben een aparte maar niets help wat ik ook probeer het is zo erg..

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Even een *knuf* voor jou.

6. samantha1985

dank je wel,... knuffel terug...

7. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Zo denk ik dus ook !!! Mijn gedachte zitten op dezelfde golflengte als die van jou! Hihihi... Spannend toch he, een nieuw persoontje leren kennen! X

8. samantha1985

ja vindt het echt geweldig had ik bij de eerste ook...toen zat ik welke karakter zal die hebben die van mij of van ze pa.. Maar het is net ze vader hahaha dus aan de ene kant hoop ik best wel dat deze op mij karakter lijk maar ja we wachten nog ff...

En ff hoe het nu met me gaat heb nog steeds last van me rugweeen grrrr... Heb vannacht weer amper geslapen van 3 tot 6 wakker geweest en daarvoor ook nog paar keer en erna ook maar dis de grootste wat ik wakker was...
    Moes na de wc vaak echt om het half uur niet leuk en 1 keer dag ik dat ik vruchtwater verloren was omdat het opeens echt veel was maar dat was het dus niet....maar voor de rest ben ik wel vrolijk me zoonjte zit naarst me dus ik geniet heel erg weer van hem...

9. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Wat een gedoe allemaal zeg.
    Maar wel echt belachelijk van de VK.
    Hoop dat de pijn iets minder word en je beeb nog even blijft zitten.
    Succes meis.

10. samantha1985

pijn is helaas niet minder geworden ben er wel aangewend dus kan er wat makkelijker mee omgaan... maar idd beeb moet nog wel ff blijven zitten...ook al heb ik weeen tussendoor maar die zetten niet door heb er net weer 1 gehad pfff echt vermoeiend... want die doen echt zo pijn niet normaal...

11. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Meis nog een knuf!

12. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Owhjee toch doorgezet ? Dat je niet meer gereageerd hebt ?? SPANNEND!!

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben ook benieuwd!!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Volgens mijn nog niks aan de hand want ik zag dat ze nog ergens gereageerd had vandaag :) Ben wel heel erg benieuw hoe het nu gaat :p

Deel Deze Pagina