We zijn/waren van plan om een Babycook aan te gaan schaffen. Vandaag kreeg ik van een collega te horen dat ik evt haar Philips Avent stomer/blender over kan nemen. Daarom de vraag wat jullie ervaringen zijn?
Ik doe het hier gewoon koken in een pannetje. Even in de blender op hakstand. En klaar een heerlijk hapje. Eerst maakte ik echt tot prut in de blender nu steeds grover. Persoonlijk vind ik de babycook dus zonde van het geld.
Ik heb de babycook en hij bevalt mij heeeel goed. Ik gebruik hem elke dag. Hij stoomt, dus erg gezond. Hij hakt, van puree tot grof. Hij kan in de vaatwasser. Ik ben er blij mee en vooral omdat hij stoomt, veel gezonder als in een pannetje. Ik doe alles erin. Ik vind hem het geld meer dan waard.
Ik heb die van Philips en die heb ik behoorlijk veel gebruikt. Erg makkelijk ding. De laatste tijd gebruik ik hem niet zoveel meer, misschien 2 x per week. Bij de eerste had ik niet zo'n apparaat en dat werkte ook wel best hoor, maar dit vond ik nog wat makkelijker.
Ik vind het een beetje zonde van het geld en de plaats die het inneemt. Je kunt even goed gewoon de groente die de hele familie die avond eet stomen in een stoombloem (paar euro bij Blokker) en er dan een deel uit halen voor de baby. Op zich is pureren voor babies helemaal niet nodig, vanaf 6 maanden kun je ze ook gewoon stukken in de hand geven. En als je persé toch wilt pureren gaat dat even goed met een gewone staafmixer, blender of magic bullet, daar hoef je geen extra apparaat voor aan te schaffen.
ik heb de baby cooker en gebruik hem elke dag nou en de mijne is nu bijna 6 maanden maar die hoef ik echt geen stukken groente in de handen te geven hoor stik ze de moord ze moet eerst leren kauwen eerst fijn dan kan je steeds het grover gaan geven maar hele stukken daar heb ik mijn ? over maar hij is het geld waard en ruimte nee hij is heel compact en klein ik denk dat ie minder ruimte inneemd dan een blender en een stoommandje bij elkaar hij is echt niet groot. en ja wij zelf eten veel pittig eten dus dan is het zeker handig en ik grbuik hem ook voor mijn zoontje van 4 jaar stomen en klaar is kees een gezonde maaltijd op tafel voor mijn kinderen. maar zo stoom mandje kan natuurlijk ook maar dan moet eerst daarmee stomen weer een andere kom nemen dan de blender er doorheen en met de babycooker zit dat ineen. het is wat je makelijker vind. gr jojo
Ideaal aparaat die Babycook! Heb geen ervaring met die van Phillips, maar is ongeveer hetzelfde idee dacht. Dus als je 'm voor 'n leuke prijs kan overnemen is dat ook een idee.
Wij hebben de babycook. Gebruik hem nu niet vaak meer omdat FInn inmiddels met ons mee eet...maar heb hem echt heeeeeeeeeel erg veel gebruikt! Ik vind hem dus zeker zn geld waard en voor een volgend kindje ga ik hem ook zeker gebruiken! Nu gebruik ik hem ook nog wel eens voor ons zelf...om bijv. guacamole te maken ofzo! hihi!