Hallo allemaal Ik kijk al een tijdje regelmatig op dit forum, maar heb zelf nog nooit gereageerd. Maar nu vond ik het wel tijd om mee te kletsen. Ik ben vanaf oktober gestopt met de pil en mijn cyclus is sinds dien tussen de 27 en 30 dagen dus aardig regelmatig en ik ben altijd ongeveer 6 dagen ongesteld. Afgelopen vrijdag ben ik na 28 weer ongesteld geworden, dat dacht ik dus van vrijdag tot zondag heb ik heel weinig bruinig bloed (ik had niet eens maandverband of tampon nodig)verloren terwijl ik normaal flink ongesteld ben. Ik heb nog wel het gevoel dat ik ongesteld ben maar er komt maar niks. Gisteren heb ik een kruidvattest gedaan maar die was negatief, maar ik ben moe en die ongi gevoel in mijn buk gaat niet weg. wat moet ik doen !!!!! xxx aksiram
zou het nog 2 of 3 dagen afwachten en dan weer testen.. is ie dan nog negatief zou ik even langs de HA gaan.. succes xxx
Hoi Aksiram, Tja, ik weet niet wat je moet doen, maar weet je wel zeker dat je ongesteld bent geworden? Dat telt alleen als je helder rood bloed hebt verloren. Zo niet, dan was het niet de menstruatie. In dat geval zou ik over een paar dagen nogmaals een test doen (met ochtendurine). Succes en houd ons op de hoogte. Groetjes, Jaycey
Oh, wat lastig he. Als je ongesteldheid niet verder door zet, over een paar dagen maar weer testen.Maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht. Het wachten is alleen zo vervelend. Weet er alles van. succes, groetjes Olga
Hoi hoi! Gek is dat he, dat je niet weet of je het nu wel of niet bent en of het nog gaat komen. Ik heb vorige maand in dezelfde situatie gezeten. Ik vermoed dat door de warmte het niet doorzette. Ik heb na 2 dagen overtijd (terwijl ik ook een heel klein beetje bloed had verloren en ook geen OB of maandverband onder hoefde) een ZW test gedaan. Die was negatief. Op de 3e dag overtijd werd ik ongi. Het beste in dit geval is denk ik dus toch eventjes wachten. En als de spanning niet meer te houden is zou ik zeggen: gewoon testen meid! (wat de rest ook zegt: met ochtendurine). Heel veel succes, ik duim voor je! Houdt je ons op de hoogte? Liefs Linda
Ik weet het ook niet zo goed eigenlijk... Maar ik had het zelf in ronde 3 maar volgens de HA was ik niet zwanger.... Ik zou het nog ff afwachten, dan ff een testje doen... Good luck meis!!
bedankt voor jullie advies. Ik heb geen rood bloed verloren alleen bruin bloed zelfs na de tampon test niet. Toen mijn moeder zwanger was van mij werd ze ook nog een maand ongesteld. Kan dat erfelijk zijn? Ik denk dat ik morgen ochtend toch even de huisarts bel,want ik wordt hier gek van. Eerlijk gezegd durf ik ook niet meer te testen, want ik wil geen negatieve test uitslag zien. Ik hou jullie op de hoogte. xxx
gewoon door de huisarts laten testen. Ik heb vorig maand ook laten testen en je hoeft er nu niet meer voor te betalen(was helaas neg) succes Ally
Volgens mij moet je dan een potje ochtend urine meenemen. Succes en laat ons weten hoe het afloopt. Groetjes, Jaycey
hoi allemaal ik kom net van de ha, ze heeft een inwendig onderzoek gedaan alles zag er goed uit of he tis een prille zwangerschap of iets hormonaals. Ze adviseerded als mijn ongi niet door zet om volgende week weer een test te doen. wie heeft ook zo iets mee gemaakt? Ik wordt er een beetje gek van en ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben. xxx
Kan me voorstellen dat je niet nog een week kan wachten met testen. Waarom doe je het niet gewoon van het weekend? Je hcg waarde zal dan vast wel gestegen zijn als je zwanger bent. Succes, groetjes Olga
hoi allemaal Ik heb de zelfde vraag die ik aan jullie stelde ook aan de verloskundige gesteld. Zij zei dat het ook 2 kanten op kan gaan of ik ben zwanger(wat ik hoop) of mijn menustuatie kan nog door zetten maar ik zie er geen enkele tekens van. Ik wordt er een beetje gek van . Ik heb geen afscheiding meer , ben misselijk , geen eetlust en voel continu kleine krampjes (vlinders) in mijn baarmoeder. Ik begin zelfs aan mezelf te twijvelen als het niet allemaal Psychisch is. Heeft iemand ook zoiets als mij mee gemaakt?en bleek toch zwanger te zijn ik durf gewoon geen test meer te doen want ik wil geen negatieve uitslag zien. Wie kan mij helpen!!!!!!
kan ik dna niet beter tot morgen wachten en het met ochtend urine doen? en welke test is het meest gevoelig?
Ik zou nog een paar dagen w88 voor je testen gaat. De kans dat het HCG hormoon nu al wel voldoende aanwezig is, is klein. Wacht een dag of drie, dan is het hormoon verdubbeld en beter waar te nemen. Is ie dan nog negatief, gewoon weer ff afw88. Je lichaam kan je heel goed voor de gek houden hoor. Sterkte!
's Ochtends heb je in ieder geval meer kans dat de test positief is, vanwege hogere concentratie HCG. En alle testen zijn goed, de meeste tonen HCG aan als je één dag overtijd bent. Ik hoop voor je dat je een positieve test hebt. Groetjes, Jaycey
Hoi Ik kon het niet meer volhouden dus heb ik vanmorgen weer een test gedaan deze keer een clearblue. Ik wilde mijn schatje zograag wakker maken met een groot kadoo, maar helaas hij was weer NEGATIEF. Ik heb nog steeds last van lichte krampjes in mijn baarmoeder, maar geen te bekennen. Ik ben er ook van overtuigd dat ik zwanger ben. Alleen laten die stomme testen het niet zien ik word er zo van. Heeft iemand van jullie weleens zo iets meegemaakt en bleek later toch zwanger te zijn? HELP ik ben zo wanhopig!!!!!!!!!! liefs aksiram