Elena gaat altijd 's avonds bad in.Zo rond 20u.Is eigenlijk alle dagen rond dat uur,tenzij we nog met iets bezig zijn,dan is het wat later.
Voor het slapen gaan, en hoe laat is dat dan altijd? Ons dochter krijgt rond 22 uur de laatste fles of soms ook wat later....
over het algemeen s'avonds voor de fles van 19:30 Meestal om de dag, en soms doe ik het op mijn vrije maan-of-dinsdag ochtend voor de fles van 11 uur. Ik doe het niet iedere dag, hoeft helemaal nog niet!
Erik gaat sochtends in bad. Savonds wil ie echt NIET in bad en huilt dan alles bij elkaar Heb het een aantal keren geprobeerd maar hij pikt het echt niet. Dus dan maar lekker smorgens
Vigo gaat 's avonds tegen zessen in bad en krijgt daarna zijn flesje. het is al helemaal ritueel geworden. doen we vigo 's avonds een keer niet in bad, dan wil hij ook niet slapen...
suus gaat savonds mee onder de douche. ik sop haar in en geef haar aan papa na ong 10 min pak ik haar weer over en droog haar af, daarna lekker haar fles en dan (hopelijk) lekker slapen. en als 1 van ons er niet is gaat ze lekker in bad, ze ligt dan in zo`n standaard.
Keano gaat op de dagen dat ik thuis ben 's ochtends in bad. Als ik werk gaat hij 's avonds in bad. Oma wil het ook nog wel eens doen als zei aan het oppassen is, maar ik vind het zelf veel te leuk om te doen . Als het 's ochtends is dan is het meestal zo rond 10 uur. Als het 's avonds is is het meestal zo rond 18.30, daarna flesje en in bed. Het maakt Keano dan ook niks uit wanneer hij in bad gaat, al is het midden op de dag. liefs, misspuma
maar als jullie de kleine nou s'avonds in bad doen... dus rond 18 - 19 uur, krijgen ze dan b.v. om 23 uur of zo nog een keer de fles of blijven ze dan tot morgenochtend slapen? Ons dochter is nu 10 weken, vandaar mijn vraag.
Onze Uk gaat ook s'avonds in bad of mee onder de douche, als onderdeel van het avondritueel. En dat gebeurt zo tussen acht uur/half negen. Dan voed ik hem op bed (borst) en daarna slaapt ie heerlijk door tot de volgende ochtend! Een week of 2 terug maakte ik hem nog wakker rond 2300/2400 uur, maar heb eens geprobeerd dat niet te doen (ik voed op verzoek en wakker maken zou dan eigenlijk niet moeten) en hij sliep gewoon door! En dat bleek geen vergissing, want hij doet het nu steeds.
hoi ssgerundt, wij doen Kynan altijd 's avonds in bad, en wel heel laat, zo rond half 1. In tegenstelling tot 'normale' gezinnen zijn onze tijden wat doorgeschoven (oa doordat mijn man tot heel laat werkt, horeca.) Het badje is echt onderdeek van zijn voor-het-slapengaan-ritueel. Badje, laatste voeding, knuffelen, in bedje, muziekdoosje...
bij ons kreeg ze inderdaad eerst nog een fles gewoon om 22u. ook als ze onder de douche of in bad is geweest.