Goeiemorgen! Na de test van zondagochtend heb ik nu dan in het bijzijn van mijn (nog niet zo wakkere) vriendje getest! En ja hoor twee streepjes...... t Is zo onwerkelijk, want ik heb niet echt symptonen ofzo, ja nu wel misselijk en zwabberbenen van de zenuwen. Vriendje is net naar zijn werk vertrokken, toch grappig hoe mannen reageren op zo'n test....."Kan zo'n test ook niet kloppen?" En hij ging meteen uittellen 9 maanden verder, allemaal van die grappige reacties (echte mannen) beetje ERRUG nuchter, maar wel een aantal keer een dikke knuffel van hem! En nu zit ik hier....te shaken voor de comp... K ga proberen de foto erop te krijgen (in mijn album), foto is niet echt scherp, k had last van trillende handjes.. xxxxx Nicole
nou lekker he had je al gefeliciteerd maar nu nog maar een keer. ben benieuwd naar de foto. is ie wel al duidelijker als de vorige........ hoeveelste ronde was dit voor je. gr esther
Dankjewel! Dit is de 3e ronde (wel lange cyclussen van boven de 30 dagen)... Die foto is te groot voor in mijn album.......shit......hoe moet ik hem nou verkleinen....ik ga nog ff proberen, maar moet zo naar mijn werk! groetjes Nicole
ok das erg snel dan. ik heb ook lange cyclussen eerst 45 toen 45 nu al weer op dag 73. ben maar met de monnikspeper en eenhoornwortel begonne en hopen dat het dan maar snel in goede banen komt. maar een hele fijne werkdag alvast .......
gefeliciteerd nicole je foto hoeft echt niet scherper ik zie het zo ook wel. joeeeeee hoeeeeeeee \/ echt 2 dikke streepjes groetjes fempje
gefeliciteerd! En dit vroege uur, zal je nog vaak aandenken, wanneer je kindje naast je ligt te klooien, terwijl jij denkt: slaap toch es uit. hihi