zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sil87, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sil87

sil87 Lid

7 aug 2012
    7
    0
    0
    werk
    zuis holland
    Lieve forumgasten,
    Ik zit met een vraagje!
    Ben in 2010 bevallen van een dochter! Hebben daar iets korter dan een jaar over gedaan! Een jaar vol stress en onzekerheid!
    Ik was altijd erg onregelmatig ongesteld. Na de bevalling geopereerd aan een cyste in mn eierstok (die tijdens de operatie spontaan verdwenen was!!) Volgens de arts was dit de reden van mijn lange cyclussen (53 dagen of meer!!)
    En direct een spiraal laten plaatsen (niet meer ongesteld geweest) nu wilde wij heeeeeeel graag een 2e wondertje, maar de stress slaat me nu al om de oren!
    Heb mn spiraaltje laten verwijderen en 2 dagen daarna begon er een soort van lichte menstruatie. 26 dagen later begon er een hevige menstruatie. Ben nu op dag 30 van mn cyclus en heb hele erge buikpijn/rugpijn etc.
    Maar zwangerschapstesten wijzen steeds negatief uit. De ha zei dat ik het over een paar dagen nog maar s moest proberen! Maar weet nu niet goed wat te denken! Misschien heb ik wel weer
    Zulke lange cyclussen???? Zit er steeds mee in mn hoofd, maar komt steeds niks uit die testen! En wil niet weer zoveel stress als een paar jaar geleden! Wie kan mij meer duidelijkheid geven??

Groetjes

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

3. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik heb toevallig vanmiddag in een boek zitten snuffelen en die zei dat het rustig 3 maanden duurt om het hormoon kwijt te raken.. Maar voor iedereen is het anders.. ik heb na 26 dagen ook een hevige bloeding gehad en de 2 erna 30 en 24 waren met zo goed als wat inlegkruisjes gedaan.. Vreemd??! Ook continue negatief testen.. Ik denk mocht de menstruatie uitblijven of hevig raar bloed tussen door dan ga ik pas eerder naar de ha dan nodig, toch ff je lichaam de tijd geven alles natuurlijk te doen en te dealen met ondertussen zwanger proberen te worden. En ik denk maar zo testen kan geen kwaad voor zekerheid zo nu en dan en pas als het zorgelijk is bel de ha op ;) Knuf, duimen ook voor jou op een dikke bfp heel snel! x

4. sil87

sil87 Lid

7 aug 2012
    7
    0
    0
    werk
    zuis holland
    Bedankt voor je reactie!! Dat hoop ik ook :)
    Jij ook veel sterkte en suc6!!

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    bfp? :)

6. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    "'big fat positive" = positieve zwangerschapstest. :)

Deel Deze Pagina