Dames, Ik heb al bijna 2 weken last van zwangerschapssymptomen en ben pas vanaf 10 april gestopt met de pil,vond ik toch het beste. Ik weet echter ook niet hoelang ik zwanger kan zijn en of ik het wel ben. Vandaag vroeg in de ochtend tot de middag heb ik redelijk wat bloedverlies gehad waardoor ik 2 x maandverbandjes moest wisselen tussen 6 en 8. Wat kan dit betekenen? Het ontpillen van het lichaam of een innestelinsgbloeding of gewoon een menstruatie? Het is nu namelijk veeeeeel minder dan vanmorgen en geen stolsels meer! Groetjes Angel88
Heel erg bedankt voor je reactie,maak me namelijk erg druk hierom! Ik heb vanmiddag nog getest maar omdat ze zeggen dat het het beste moet tijdens de ochtend probeer ik het morgenvroeg weer. Ook weet ik niet hoelang ik misschien al zwanger ben,maar alle symptomen heb ik wel! hoelang kan zijn bloeding duren?
Als jij redelijk bloed verloor plas helemaal rood . Is dat je ongi bent. en denk er om ontpillen kan ook nog mee spellen. Bij mij was deze keer ook de eerste dag rozig tweede dag veel donker rood derde dag wat minder en wat bruin 4de dag weer veel rood. 5 de dag was het weg.
Begrijp ik goed dat je met de pil gestopt bent omdat je zwangerschapsverschijnselen had? En je hebt toen niet getest? Ik vraag dat, omdat het nu een week is nadat je al dacht dat je zwanger was. Als je inderdaad zwanger bent, kan het geen onttrekkingsbloeding meer zijn volgens mij. Ook het 'ontpillen' gaat dan niet op. Voor een innestelingsbloeding lijkt het me wat veel (ik heb een heftige gehad, en had ongeveer een maandverband per dag, 5 dagen lang). Als je niet zwanger bent, vind ik een onttrekkingsbloeding die pas na een week begint ook wat laat... Ik wil je niet ongerust maken, maar zoveel bloedverlies met stolsels zou helaas ook op een miskraam kunnen wijzen... Heb je er kramp bij gehad? Mocht het een miskraam zijn geweest, dan heeft testen ook niet zoveel zin. Het hormoon is namelijk nog een tijdje in je lijf aanwezig, en een eventuele positieve test kan je dan dus voor de gek houden, en zegt niet dat het nog goed zit... als ik jou was, zou ik voor de zekerheid maandag even een verloskundige of je huisarts bellen, en het verhaal voorleggen! Laat je even weten hoe het verder gaat? Veel liefs!