Ik heb net de 20 weken echo gehad met 18.1 weken. En ze kon 3 streepjes zien en zeggen met 60% een meisje. Alleen meer zekerheid als ze de schaamlippen ziet. Alles was gelukkig ok, dus gezond Wie heeft zoiets meer gehad en wat kwam daar toen uit? Wij willen het zo graag weten voor het kamertje en wat vriendinnen aan kleding hebben liggen voor ons
De echoscopiste bij de praktijk waar ik zit zei me dat als ze het niet zeker wist ze ook niks zegt en gewoon zegt dat ze het niet goed kon zien, ik bedoel wat heb je nou aan 60% Zegt dus nog niks, ze had beter kunnen zeggen dat ze het niet goed kon zien vind ik.
Ik kan het niet zo heel goed zien is erg klein. Maar volgens mij zie je de schaamlippen, klopt dat? Zag je ook streepjes?
Ik snap ook niet waarom zo iemand zegt 60% Dan idd beter zeggen dat je het niet goed kunt zien vind ik.. Bij mij was het 100% jongen
Bij m'n zoontjes werd beide keren gezegd dat het 80% kans was een meisje te zijn, omdat er een hoge hartslag was en veel eiwitten in m'n bloed. Groot was de verrassing niet toen ze jongens bleken te zijn, ik had sinds het begin het voorgevoel dat het jongens waren. Ook deze keer weer dat voorgevoel, en ja hoor: een jongen. Denk dat ik niet in staat ben tot meisjes 'maken', hahah. Ze kunnen veel zeggen, maar écht zeker ben je pas als de beeb geboren wordt. Bij m'n nicht was het de volledige zwangerschap een jongen, een jongen en nog eens een jongen. Die had alles aangekocht voor... idd: een jongen! Wordt de baby geboren: een meisje! Nou vraag ik je: hoe is die 'jongen' z'n piemel en balletjes kwijt geraakt zo vlak voor de bevalling? Whahahah, daar wordt nog steeds mee gelachen trouwens.
Ik weet wel dat het nooit 100% is. Wel jammer als je een mooi roze kamer hebt met een jongetje hahaha Maar 60%?! Ik ga morgen toch nog bij een echobureau een geslachtsbepaling doen. Ik wil gewoon het eea gaan kopen en met de kinderkamer starten en ik vind alleen kleertjes echt leuk die geslachtgericht zijn Dit had ik bij mijn eerste helemaal niet, maar nu ik het eenmaal in mijn hoofd heb......
Bij mij zeiden ze dat het weer een jongen wordt, maar ik wacht toch tot de pretecho voor de zekerheid. Kleertjes ben ik wel al gaan halen, maar dan alles in het écru en beige, dat zowel voor een jongen als voor een meisje past. Pas als ik zeker ben, begin ik met gerichte aankopen. Dat een meisje in het blauw ligt, vind ik op zich niet zo erg, maar roos voor een jongen vind ik een verschrikking
Ja je ziet 2 streepjes nij ons en ze zei ik mag het geen 100% geven maar ik doen het wel ze was er heel zeker van
bij ons vertelde ze eigenlijk zonder twijfel een meissie ...met 20 weken echo (bijna 21 weken)..tot nu toe is er niets aan verandert (hoop ik )
leuk hoor zo'n foto kijken, mooie buik al trouwens met 7 weken (ja ik spiek altijd meteen even het album door haha)
Hai Lailae Toevallig is een vriendin van mij afgelopen vrijdag bevallen van een meisje en ook bij haar twintig weken echo zagen ze drie streepjes maar wisten ze nog niets zeker. Nu weten ze het wel zeker...
bij mij zagen ze ook 3 streepjes en wisten zeker dat het een meisje is. met 17 weken zagen ze het en met 21 weken ook. gr chantal.
@ maisy: ik wacht nog ff af tot de 20-weken echo en de pretecht een week nadien, dan pas begin ik aan de kleurgerichte aankopen. Ondertussen heb ik al een heleboel spulletjes in beige en écru, past voor beiden. Op de echo leken het toch balletjes en een worstje, maar euh... Toch maar ff afwachten (en toch wordt het een jongen, mijn gevoel was de vorige keren juist, nu ook, basta)
Bij mij zag je bij 18 weken duidelijk 3 streepjes. Bij mij wist de echoscopiste het zeker het word 100% een meid !
Gefeliciteerd! Bij ons met 16 weken 6 dagen 3 streepjes 100% meid en bij 20 weken echo ook 3 streepjes en 100% meid