hee meiden, mijn 3e bevalling komt steeds dichterbij!! ik heb er veel zin in, kan niet wachten mn meisje in mn armen te sluiten! Deze keer moet ik ivm medische indicatie in het ziekenhuis bevallen, mijn jongens zijn thuis geboren. de papa van mijn kindjes en ik zijn nu een kleine 5 weken uit elkaar. Ik wil absoluut niet alleen met hem de bevalling in gaan, hij heeft de relatie stopgezet, ik wil dit helemaal niet dus vind dat te pijnlijk. Nu gaat mijn zus mee naar het ziekenhuis en zal bij de hele bevalling aanwezig zijn. Nu mijn vraag: wie heeft er zoiets ongeveer ook meegemaakt en hoe was de belading van de hele bevalling? was jou ex van begin tot eind erbij, of alleen op het moment supreme? en verder in de gang ofzo? Omdat het ook zijn kind is wil ik hem het eerste moment met haar niet ontnemen, ook niet voor mn meisje. Dus ook hij mag haar meteen zien en vasthouden. Maar hoe ik het de rest van de bevalling wil of hoe ik het ga trekken allemaal, geen idee..... jullie tips/ideen/meningen?? thanx alvast!!
Makkie, ik kan je niet helpen maar ik wil je wel even veel kracht toewensen. Pfffttt heftig zeg zo vlak voor je bevalling. Sterkte
ik wil je toch ook even heel veel sterkte wensen, dit heb je sowieso niet verdient!!! En hierbij wens ik je een hele gemakkelijke bevalling zonder al te veel afzien. Moge het geen dagen duren!! Succes!
Jeetje Makkie wat vreselijk... Ik zit niet in dezelfdé situatie maar hang er al mijn hele zwangerschap tegenaan omdat wij niets dan ruzie hebben en dan heb je al de meest vreselijke scenario's in je hoofd met betrekking tot de bevalling.. Dus ik wil je echt alle kracht en sterkte toewensen en ben heel blij voor je dat je zus erbij zal zijn al is dat natuurlijk absoluut wat je wilt.. Pff heel veel succes meis.. Dikke knuffel
Meid, wat rot dat het zo gelopen is! Sterkte daarmee! Ik kan niet meepraten uit ervaring oid, maar ik vind dat jij hierin het belangrijkst ben. Al lezende, zou ik denk ik ervoor kiezen je ex alleen bij het laatste stukje aanwezig te laten zijn, maar ik ken natuurlijk de verdere situatie enz enz niet. Volg je gevoel... misschien dat dat heel duidelijk IETS aangeeft als het zover is... KNUFFEL!
misschien aan je ex vragen of hij op de gang wild wachten tot jij aan geeft dat je hem er bij wild,. Maar geen vaste afspraken maken gewoon echt zeggen wacht maar op de gang, En dan bij de bevalling zelf beslissen wat je wild (soms heb je rare dingen bij de bevalling). Als je niet lekker bij voelt wacht hij op de gang en als jij er klaar voor bent hem roepen. En misschien als je hem er niet bij wilt hebben vragen aan je zus of zij af entoe een update geeft .
Veel sterkte gewenst, lijkt me ontzettend zwaar, zo kort voor je bevalling. Ik heb geen tips, maar vind het moedig van je zoals je nu de bevalling voor ogen hebt en dat je de vader het eerste contact niet wil ontzeggen. Ik zou hem inderdaad wel laten bellen als je bevalling begint en hem als het zo ver is naar het zh laten komen en hem in eerste instantie laten wachten in de gang of familiekamertje, en dan zou ik het van mijn gevoel tijdens de bevalling af laten hangen wanneer hij er bij geroepen wordt denk ik.
bedankt meiden, zitten goede adviezen bij. Heerlijk idee dat mn zus er in iedergeval voor me is en alles meemaakt, ze is me zo dierbaar en ook zij kan niet wachten bij de geboorte van haar nichtje te te zijn! Ik moet denk ik inderdaad afwachten hoe ik me tijdens de bevalling voel, we hebben geen erge ruzie, wonen nog tijdelijk in hetzelfde huis.... dus hij gaat gewoon meteen mee naar het ziekenhuis en dan zien we daar wel.... de gyn zei ook al, wat JIJ wil is belangrijk en dat gebeurd....
Idd volg je gevoel meid! Als jij zoiets hebt van; ik wil je nu niet erbij dan laat hem op de gang wachten.. Maar ik zou wel van te voren tegen hem zeggen dat die kans er in zit dat je dat tijdens de bevalling wenst... En hij heeft dat te accepteren vind ik.. Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen lijkt me niet makkelijk!!
geen ervaring mee.. maar luister idd naar je gevoel op dat moment.. kan me voorstellen dat als hij er bij is en je het niet prettig vind het de bevalling ook niet ten goede komt.. bespreek het wel met je ex dat je nog niet weet hoe je de bevalling voor ogen hebt en het dus zomaar kan zijn dat je hem toch weg stuurt naar de gang.. of juist naar binnen roept.. maar wat een klote situatie zeg... ook dat jullie nog in 1 huis wonen!! heb veel respect voor je!! en wil je veel sterkte toewensen!! liefs pris