Even een update: Na een snelle bevalling van minder dan twee uur is Rune, onze dochter, vandaag om 06:45 uur geboren! Ze weegt 3980 gram en alles gaat goed Echt een turbobevalling Heb wel wat hechtinkjes, maar die zijn te overzien. Zo....zou dat strippen dan toch wat gedaan hebben?
Jaaa... Van harte gefeliciteerd, Gaia!!!!! Heel veel geluk gewenst!!! Hoop dat je lekker genieten kunt! Dat is snel gegaan! Hoe is het begonnen? Was je thuis? En de oudste? Was zij thuis? Sliep ze? Ben zo benieuwd, meid! Hihi! Maar ik snap dat je nu geen tijd hebt om te antwoorden.
Hey Daydreamer Ben nog wakker (tja, zo gaat dat ) dus even snel: Om half 5 's nachts kwamen de weeen ineens heel snel op elkaar, nog niet superpijnlijk ofzo, maar toch alarmerend genoeg om mijn vriend wakker te maken. Ik onder de douche om te zien of het afzwakte, wat het dus niet deed... Vk gebeld, die was er rond een uur of 5. Had ik 4 cm ontsluiting. Ik dacht, nou dat duurt nog wel even, maar toen ging het ineens supersnel! Binnen no time had ik 9 cm en de weeen waren nu echt wel pijnlijk. Om kwart over zes mocht ik gaan persen en uiteindelijk is ze terwijl ik gehurkt naast het bed zat om kwart voor zeven geboren Ik kon maar niet liggend persen en eenmaal gehurkt, floepte ze er zo uit 6 Kleine hechtingen omdat ik toch wat uitgescheurd ben, maar dat geneest ook wel weer. We hadden mijn zus tegelijkertijd met de vk gebeld en zij kwam gelijk, mocht de oudste wakker worden. Dat werd ze ook rond kwart voor 6, dus heeft mijn zus zich met haar bezig gehouden. We zijn met borstvoeding begonnen en Rune hapte gelijk goed aan, dus dat ziet er voorspoedig uit. Wat een lief frummeltje is het weer Het was even een schok dat het allemaal zo snel ging, maar eigenlijk vond ik het ook wel prettig. Aangezien de pijntjes minder lang hebben geduurd Jij heel veel succes met de laatste loodjes en ik wens je een superbevalling toe!
Haha! Ja, je zult op de raarste tijden nu wel wakker zijn. Maar is dus mooi vlot gegaan, meid. Fijn!! Al ja.. Je hebt niet zomaar 10 cm, dus hoe sneller hoe meer pijn misschien..? Maar je hebt het gehad! Ze is er!!! Lag je helemaal met persen dan? Of je met rugsteun? Ik heb aan de vk gevraagd of ze de baarkruk mee wil nemen.. Zie het wel op dat moment dan.. Dus je dochter gewoon thuis kunnen blijven en 'ineens' een zusje! Leuk! Mocht het hier 's avonds of 's nachts gebeuren en Levi wordt wakker, bellen we onze ouders of schoonouders en halen ze hem op. Wonen in de buurt.. Moet er niet aan denken dat ik boven aan het bevallen ben, en er zijn mensen in huis. Hihi! Geniet er van, Gaia!!!