Jaja, weer een topic van mij. Wat ik nu toch weer meemaakte.. Mijn zoontje krijgt altijd zijn laatste fles om 22u. Hij krijgt 4x 150ml en 1x 180ml. Hij drinkt niet altijd de flessen leeg. 1 a 2x per dag drinkt hij een fles van 150ml leeg, dus ik zit te twijfelen of ik alle flessen zal ophogen naar 180ml. De laatste fles van 22u drinkt hij erg goed. Gisteren dronk hij 175ml Tegenwoordig slaapt hij dan tot 6u. Maar vanochtend sliep hij dus ook tot 6u.. Toen werd hij wakker, heb ik hem verschoond, flesje gegeven, maar hij had totaal geen honger? Hij was zeer vrolijk en aan het lachen en aan het trappelen. Ik heb hem een paar keer laten doen en na 20 minuten heb ik het opgegeven en hem weer in bed gelegd. Hij heeft 50ml gedronken. Heb hem maar weer in bed gelegd en hij was aan het kletsen, heeft helemaal niet gehuild en is weer gaan slapen. Inmiddels is het 10u10 en zit er 3 uur en 40minuten tussen de voedingen. Normaal is hij alweer wakker als er 3 uur tussen zit, maar dan heeft hij dus een normale ochtendvoeding op.. Heb al een paar keer gecheckt of hij nog ademt. En dat doet hij gelukkig nog. Maar is dit het teken dat hij toe is aan 4 flessen? Vind het zo lastig want die laatste voeding om 22u drinkt hij gewoon nog steeds goed.. en overdag drinkt hij niet altijd de 150ml flessen leeg, dus kan hij dan wel 4x/5x 180ml aan.. Iemand tips?