Testen week na curettage

Discussion in 'Miskraam' started by Tess88, Dec 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tess88

Tess88 Actief lid

Mar 4, 2015
    374
    0
    16
    He dames..

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen..
    Vorige week donderdag heb ik een curettage gehad met 9w6d, hartje was gestopt met 8w4d. We zijn hier erg verdrietig van geweest en nog steeds, maar hebben wel gezegd dat we er direct weer voor gaan. Deze keer in ronde 2 zwanger dus hopelijk nu weer zo snel!
    Gisteren is het bloeden gestopt na 6 dagen en was ook benieuwd hoe positief een zwangerschapstest nu zou zijn. Vind hem zelf al aardig licht, hoor alleen ook verhalen van dames die pas negatief testen na 4,5,6 weken.. Was jullie test dan al zo licht of was hij nog heel donker?
    Wat is jullie ervaring?
    Waren jullie snel weer zwanger?
    Wanneer werd je weer ongesteld?

2. bolli

bolli Niet meer actief

Hey,
    veel sterkte!
    ik had er eigenlijk niet aan gedacht om te testen na de miskraam. De bloeding was in ieder geval na 2wk gestopt (incl dat bruinig verlies)
    dus 13nov spontaan vrucht verloren.. en 1 dec pas heb ik getest en dat was neg

Ik ben nu of steeds aan het wachten.. Nog geen menstruatie en vandg nog negatief getest met action test..
    hopelijk toch zwanger en volgende week nog eens proberen testen

3. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Ik heb ook vorige week donderdag een curettage gehad en heb vanaf zondag nog maar ong. 1 keer per dag iets bloedverlies. Gisteren helemaal niet, vandaag beetje bruinig, dus verwacht ook dat het snel op houdt. Ook wij willen er gewoon meteen weer voor gaan. Heb ook direct na de curettage getest en vandaag weer, beide met Action test maar is maar heel ietsje lichter... helaas! Vind het wel vreemd want mijn symptomen zijn al wel helemaal weg. Nou maakte ik wel al snel hcg aan, dus wellicht zat er gewoon heel veel...Ik hou het gewoon bij zodat ik weet als ik wil testen of ik weer zwanger ben dat het van de nieuwe zwangerschap is.

4. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

Sep 18, 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte meid!! Wat ongelofelijk verdrietig. Ik test ook altijd na mijn miskramen (curettages) en ik vind je test al behoorlijk licht! Ik heb die testen meestal na 4-5 weken en echt negatief na week of 6-7
    Sterkte hopelijk snel zwanger en gezond zwanger!

5. Tess88

Tess88 Actief lid

Mar 4, 2015
    374
    0
    16
    Bedankt voor jullie reacties!
    @Mamavanle curretages? Heb je meerdere miskramen gehad?! Wat heftig! Hoe ga je daar mee om?

6. patries2310

patries2310 Actief lid

Aug 31, 2014
    269
    11
    18
    Hier na mijn curettage na 3 weken en witte test. En meteen eisprong gehad want 2 weken later gewoon weer ongesteld. Die niet meegerekend Was ik weer in ronde 2 zwanger. Succes!

7. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

Sep 18, 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Graag gedaan! helaas 1 overleden zoontje met 20 weken zwangerschap, 3 miskramen waarvan bij twee missed abortions dus twee curertages. Het is heel moeilijk om mee om te gaan. Gelukkig ook Een dochtertje van bijna 3 zij maakt alles goed. Sterkte nogmaals! Was het je eerste zwangerschap?

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Hier 3 missed abortions gehad en alleen bij de eerste duurde t lang voor ik witte testen had. Andere2 weer heel snel zwanger.

9. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Ik had ongeveer 3 weken na mijn curretage een negatieve test. Na 35 dagen werd ik weer ongesteld en in de 2e ronde zwanger.

Sterkte verder!

10. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Mijn test is nu 10 dagen na curretage lichter aan het worden! Hoe gaat het bij jou? Ik denk dat het vooral belangrijk is om te zien dat het lichter word, zodat je bij een mogelijke nieuwe zw.schap weer kan zien dat hij duidelijker is.

11. Tess88

Tess88 Actief lid

Mar 4, 2015
    374
    0
    16
    Inderdaad mijne zijn nu echt heel licht. Ik heb zo'n cyclus app en ik zou de 24str mijn eisprong moeten hebben.. Aangezien ik elke keer met tussenpozen van 2dagen geen bloed,dan weer wel bloed, denk ik wel dat dat wat later zal zijn.. Als er al een eisprong is deze maand!
    Was al 2 dagen gestopt met bloeden maar ik was vrijdag voor het eerst weer gaan paardrijden, wat een pijn deed dat! Ik voelde precies waar mijn baarmoeder zat. Daarna begon ik ook weer te bloeden dus ga nog maar even niet paardrijden..

12. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Heel vervelend he, dat het met tussenpozen komt... Ik had vorig wknd al bijna niet, toen maandag idd na het sporten 1 keer, dinsdag 1 keer, woensdag hele dag niet, donderdag ochtend na sporten 1 keer verder hele dag niet, vrijdag avond in 1 keer weer 1 keer. Gisteren ook weer hele dag niet tot vanmorgen... ZOOOO frustrerend... zou ook mijn eisprong ongeveer met de kerst moeten hebben. Volgens mij kan je wel eisprong krijgen ondanks bloedverlies...
    Tja paardrijden kan ik mij voorstellen dat dat nog weer even anders voelt (ook heel veel gedaan tot 1,5jr terug)... rustig aan!

13. bolli

bolli Niet meer actief

Hoe weten jullie wanneer jullie terug o gesteld worden na een miskraam?

14. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Nou in principe wordt er gerekend vanaf de dag van curretage en dan wat ik hiervoor altijd had... Natuurlijk kan dti nu totaal anders zijn, maar dit is enige richtlijn

15. bolli

bolli Niet meer actief

Oh oké . Ik héb geen curretage gehad. Het vrucht is er spontaan uitgekomen maar er zat nog rest en ik denk dat na een week alles is uitgekomen omdat ik nadien niet meer bloedde.

Zou ik dan ook beginnen tellen vanaf at de vrucht er uit kwam of?

Ja en ik weet natuurlijk op dat het wel anders is.

16. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Ja zou ik doen, maar helemaal zeker weet ik het ook niet natuurlijk

Share This Page