Hallo allemaal, Ik weet het even niet meer en hoop dat jullie me kunnen helpen. Vanmiddag heb ik een zwangerschapstest gedaan en na 10 minuten kwam een heel licht lijntje. Bijna niet te zien. Vandaag zit ik op dag 33, ik heb een erg onregelmatige cyclus en dus geen idee wanneer mijn nod is. Ik heb een foto bijgevoegd, wat denken jullie?
Ik heb net een gelijke vraag gesteld 😉. Bij jou zie ik hier wel echt een streepje. Ik ga morgenochtend of woens-ochtend weer een testje doen. Ik weet alleen niks van indroog of echt... Kan ik je niet bij helpen.
Ik zie duidelijk een roze streepje. En roze betekend toch geen indroogstreepje? Die zijn bruin of wit geloof ik... wat ik gelezen hebt.
Ik zie wel wat, maar na 10 minuten is buiten de afleestijd en moet je de test als negatief zien. Hopelijk wordt de streep snel duidelijker en binnen de tijd. Succes!
Dankjewel voor jullie reacties Heeft het nut om morgenvroeg weer te testen of is het beter om nog een dagje te wachten ?
Vanmorgen opnieuw getest, echt een tuurstreepje. Te onduidelijk om op de foto te krijgen. Had de test niet duidelijker moeten zijn omdat deze met ochtendurine was en gisteren met middag?
Goeiemorgen, Ik testte smorgens nooit duidelijk. Smiddags of savonds wel. Alles kan nog! Morgen nog een keer testen of gewoon vanmiddag Succes!
Ik heb ook 2 dagen na elkaar getest met hetzelfde merk testen. De eerste test was overduidelijk en die was niet eens met ochtendurine. De dag erna met ochtendurine omdat ik dacht dat die toch zeker ging knallen, maar nee die was opeens lichter. En zie mijn banner...
Je kan beter ook 2 dagen wachten met testen, dan is als goed is je hcg verdubbeld! Succes met wachten en hopen op een goede afloop !
De kruidvattesten zijn wat gevoeliger. Misschien kan je die halen, als je een tuurstreepje hebt bij die van Etos geeft Kruidvat zeker een 2e streepje en vaak duidelijker!
Even een belangrijke vraag: hoe lang is je langste cyclus? Is die langer dan 40 dagen? Want hoe gek ook, sommige zwangerschapstesten reageren met een licht tweede streepje ook op een eisprong.