Hee dames! Hoe staat het met jullie vermoeidheid? Ik ben ruim 16 weken zwanger en mijn vermoeidheid blijft.. Zodra ik thuis kom uit het werk heb ik weinig puf voor andere dingen.. Kan de hele dag wel slapen voor mijn gevoel en als ik de kans krijg/heb doe ik een middagdutje..
Och meid, ik ben aan het eind en het is nog niet anders geweest dan dat ik de hele dag door moe ben.. Slaap ook iedere middag ruim een uur en 's avonds weer op tijd in bed. Als je kunt, gewoon aan toe geven!
Ik had het tot een week of 16, en daarna vanaf week 28 weer. Zoontje is nu 16 weken en ik ben nog niet fit geweest hihi
Ik heb het ook, 's avonds kan ik zo in slaap vallen op de bank rond 21 uur. Overdag heb ik nergens last van gelukkig.
Heb je misschien ijzertekort? Of vit.D tekort? Ik heb hiervoor aanvulling gekregen van de gyn (maar bij mij is het ivm dat het een tweeling is en ik meer nodig heb)..
Mijn eerste zwangerschap had ik het tot 10 weken en daarna eigenlijk niet meer. Deze zwangerschap ben ik eigenlijk continu moe. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen week wat betere dagen heb, maar dat komt alleen omdat ik rustiger aan heb kunnen doen. Ik zie nu al op tegen Oud & Nieuw, dan gaat het hoe dan ook laat worden, maar mijn zoontje is er gewoon tussen 6 en 7 weer. Ik moet dan denk ik een week bijkomen!
Hier ook nog steeds heel erg moe. Vermoedelijk mede doordat ik best wel last heb van BI klachten. Maar vervelend is het wel! Ijzer en vitamines zijn hier prima in orde, dus komt puur van de energie die het zwanger zijn mijn lichaam kost. Voor een goed doel natuurlijk! Maar ik herken me zeker in je verhaal.
Tja, hier ook niet anders geweest. Heeeeel vrtvelend Hb etc gecontroleerd?? Bleek bij mij te laag, vit D ook. Is nu op peil, nog steeds wel moe. Probeer er aan toe te geven als t even kan. Gewoon tukkie doen ipv t huishouden oid. Je moet nog een tijd, dan bevallen en dan een baby, je hebt je energie nog wel nodig straks!
Eerste zwangerschap stopte het bij week 17 ongeveer. Kwam rond 30 weken terug, maar lag dan ook nachten klaarwakker, dus ja overdag dan moe.
Ik ook nog steeds heel moe. De eerste 11 weken waren nog erger maar dat wat ze zeggen; in het tweede trimester heb je alle energie van de wereld? No way.. Eerste zwangerschap was het trouwens wel over na die 12 weken, kreeg het pas weer aan het eind. Maar tweede zwangerschap ook alle maanden moe geweest.