Vanochtend waarschijnlijk positief getest

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Leslie, 25 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leslie

Leslie Lid

22 jun 2015
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vanochtend een test gedaan en zie hier een streep op, hij is nog licht maar ben ook nog wel vroeg met testen. Alleen toen ik van mijn 1e zwanger was was ik echt panisch voorzichtig, bijna niks tillen enz. Ik weet van mezelf dat het heel overdreven was maar kon niet anders. Nu ben ik waarschijnlijk weer zwanger en vraag me af wat 'normaal' is. Ik neem aan dat ik mijn dochter van 2 jaar gewoon kan blijven tillen enz?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Ja, je kunt alles gewoon doen, dus zeker ook je dochter tillen. Hoe denk je bijvoorbeeld hoe alleenstaande zwangere moeders het doen?!

Ik ben zelf zwanger geworden van een cryo. En zelfs na de terugplaatsing deed ik gewoon alles, dus ook Aiden tillen en dat soort dingen.

Waarom ben je eigenlijk zo bang en zo voorzichtig? Heb je zelf miskramen gehad ofzo?

3. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Gefeliciteerd!

Ja hoor je kan natuurlijk je dochtertje gewoon optillen, en zoals be happy aangeeft de normale dingen blijven doen. Ik zou niet opeens extreem zware dingen gaan tillen, bijv. Met verhuizing oid.

Maar voor nu gewoon lekker genieten en dat onzekere hoort er een beetje bij.

4. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! En natuurlijk mag je je dochter blijven tillen.. :) Alleen tegen het einde een beetje uitkijken..

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina