Gisteren urine bij de huisarts gebracht. Ik moest de afgelopen tijd zoveel plassen dat ik eigenlijk dacht dat ik weer een blaasontsteking had. De uitslag was dat mijn urine helemaal schoon was! (zwangerschap testen ze niet standaard op) Toen ging ik twijfelen... we waren nog maar net begonnen voor een kindje en zaten in ronde 1... zou het dan toch?? Ik voelde wel van alles maar dacht dat ik het mezelf aanpraatte omdat ik zo bezig was met zwanger worden en alle info hierom te verzamelen... Tegen vriendlief gezegd dat ik toch een testje ging doen... dus op naar de kruidvat en daar de bekende 2v5 gehaald. Het was al in de middag maar ik kon niet meer wachten dus besloot het testje met middag urine te doen. Hup druppeltjes in de test en wachten. Ik keek en keek maar zag niks, toen na 5 minuten maar eens goed gekeken en verdraaid! zag ik daar nou een streepje??? Vriendlief keek ook en zag ook vol ongeloof een streepje.... We konden het niet geloven dus de 2e test moest er ook aan geloven... en ja hoor weer een streepje!!! Verbaasd zaten we elkaar aan te kijken... we hadden beide verwacht dat het veel langer ging duren... We konden de streepjes niet geloven en zijn snel naar de winkel gescheurd (over 10 min sloot de winkel) Net voor sluitingstijd de laatste digitale clearblue kunnen bemachtigen en terug gescheurd naar huis. Daar aangekomen gelijk de test gedaan... Waren absoluut de langste 3 minuten ooit... en toen verscheen er toch heel duidelijk ZWANGER in het scherm!! Ons geluk kon niet op!! Vanmorgen nog maar een kruidvat testje gedaan, gewoon omdat ik het niet kon laten en weer een mooi streepje!! We zijn echt zielsgelukkig en kunnen niet wachten tot we de eerste echo krijgen. Deze is 10 augustus....
Gefeliciteerd!! Ken het gevoel van neeeee dat kan niet. Bij ons ook in ronde 1 raak en ook in de middag een clear blue gedaan voor de zekerheid.
Super spannend!! Krijg het er af en toe gewoon warm van!! Maar het is zo verschrikkelijk gewenst dat ik echt op een hele dikke roze wolk zit en er voorlopig echt niet af kom! Kan niet wachten tot ik de echo heb gehad, als alles goed is willen we het onze ouders gaan vertellen. Heb het wel alvast met mijn zusje en een vriendin gedeeld, want ik moet het gewoon ventileren met iemand!
Van harte met je zwangerschap! En zo snel ook! Wij hebben afgelopen zondag na 43 dagen cyclus en net voor de start met clomid, getest met kv 2v5. Ik hoefde niet eens te wachten! De test knalde er uit! Maar wat een onwerkelijk gevoel is dat he! Ook wij hebben 2 testen achter elkaar gedaan en toen naar de winkel geracet voor een clearblue. Maar ook die was binnen een minuut positief. Echt ongelooflijk. Wij mogen volgende week voor de echo! Kan nu al niet wachten. Voor jullie duurt het helemaal nog lang! Nogmaals gefeliciteerd en geniet er van!
Bedankt dames!! p03sl13f Het gevoel is inderdaad onwerkelijk, ik moest huilen en lachen tegelijk! Wat fijn voor jullie dat het gelukt is zonder clomid!! Wens je een goede echo toe!! Die van ons duurt inderdaad nog lang PFFFF!!
Leuk verhaal Gefelciiteerd met je zwangerschap en geniet van deze bijzondere tijd en alle mooie echo's van jullie kleintje!