Jongenskleding mt 50/56, 62/68, 74/80, 86/92

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Wenniepenny, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik heb hier 4 bigshoppers vol met jongenskleding staan, genoeg voor pak 'm beet de eerste 3,5 jaar van een jongensleven.
    Er zit van alles in: trappelpakjes, slaapzakjes, pyjama's, mutsjes, sokken, maillots, schoenen (zomer/winter), pantoffels, truien, blouses, shirts met korte mouwen, shirts met lange mouwen, korte broeken, lange broeken (zomer/winter), jassen (zomer/winter), dassen/mutsen/handschoenen, zwembroeken, enkele rompertjes, onderbroekjes en hemdjes.

Dat alles in de maten 50/56, 62/68, 74/80, 86/92 en enkele klein vallende kledingstukken maat 98/104.

Het voert te ver om alles afzonderlijk te beschrijven en fotograferen. Maar het is gesorteerd - dus verwassen en kapotte spullen zitten er niet tussen - en schoon.

Kan ik iemand hier in één koop mee blijmaken? Stuur me dan even in een pb'tje wat je ervoor biedt.

Groetjes, Wendy

2. VeraTalud

VeraTalud Nieuw lid

25 jul 2010
    3
    0
    0
    Hoi,

Waar woon je? Ik zoek jongens kleding vanaf maat 68, kan ik ook dat deel overnemen?

Groetjes Vera

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wat zit er in 86/92 en heb je misschien een overzichtsfoto?

4. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Dames, ik zal eens kijken wat ik kan doen. Duurt wel even denk ik, want alles zit door elkaar in de bigshoppers. Dus ik moet het wel even uitzoeken om een idee te krijgen hoeveel kledingstukken van welke maat ik heb en om een overzichtsfoto te laten maken.

To be continued...

Groetjes, Wendy

Deel Deze Pagina