Ik merk alweer dat ik niet zo een kei ben in mezelf uitdrukken Ik wilde inderdaad even mijn frustratie kwijt omdat het gewoon balen was als er nu weer een nieuwe lading word verkocht voor 10 minder per stuk. Maar waar het mij ook (meer) om ging was om de vraag of het wel of niet nieuwe ladingen zijn. Mijn vriend heeft namelijk dringend nieuwe schoenen nodig. Als ik kan kiezen tussen Vans voor 30,- of Schoenenreus schoenen voor diezelfde prijs dan is mijn keuze snel gemaakt. Echter naar de kruidvat op en neer rijden kost mij weer benzine (proberen de auto zoveel mogelijk te laten staan). Als blijkt dat het om de restanten gaat die ze kwijt willen dan hoef ik sowieso al niet op en neer aangezien ze zijn maat toen al niet meer hadden. Ik heb inmiddels contact gehad en vernomen dat het om restanten gaat dus ik weet voldoende en dit topic kan dicht
Dat met die kaart is alleen als je die aanbieding in je mail hebt gehad, die je moet activeren. Er gaan per dag 4 verschillende aanbiedingen de deur uit namelijk
Enige wat bij mij opkomt is dat als elke euro meegenomen is, je geen "Vans" moet kopen maar gewoon de van haren of scapino even in moet lopen bij een actie. Zal wel kritiek krijgen maar das mijn mening, Sorry.