Baby 5 mnd huilt door speelgoed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annekijn, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Mijn 5 maanden oude babymeid huilt erg makkelijk wanneer ik haar bepaalde speeltjes geef. Ze lijkt dan ook erg boos te worden en huilt de pannen van het dak, maar ik snap niet waarom?! Als het haar niet interesseert, waarom windt ze zich dan zo op?
    Ze heeft het met de fisher-price rammelaar, de bijtringen, activity blokjes,enz Tot enkele weken terug vond ze ook de vtech kinderboerderij verschrikkelijk maar nu heeft die wel succes. Met knuffels zoals Bumba en Dikkie Dik heeft ze het nooit gehad.
    Mijn dochter is nooit een erg huilerige baby geweest, en we begrijpen elkaar makkelijk, dus ik snap dit niet.
    Ik dacht dat de speeltjes te moeilijk waren, en dat ik haar even moest helpen, maar nee... Ze wil dan ook geen hulp...
    Het is ook geen spurtje of sprongetje want ze doet het al weken lang.
    Iemand een idee?:(

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Misschien te veel verschillende dingen?
    Ik heb geen idee wat het kan zijn eigenlijk..

3. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    prikkels! structureel minder speelgoed aanbieden. hooguit 1 of 2 dingen.
    als zij het met geluid heeft, geef dan 'stille' spullen!
    ze geeft m.i. heel duidelijk aan dat ze het niet leuk vind!

4. Happy12

Happy12 Niet meer actief

+1
    Ze is ook nog erg jong, misschien iets wat een beetje knispert, of 'friemeldoekjes'
    lekker rustig laten ontdekken

5. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ons mannetje is bijna net zo oud en kan erg zoet zijn met een doekje met labeltjes aan de zijkant of een stoffen spiraal om de box.
    Hij heeft eigenlijk geen speelgoed met geluid op een mobiel na.

6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Precies, dl vind zelfs een hydrofiele luier prima om mee te spelen.. Het meest drukke wat ze heeft is dr babygym, dat vind ze prachtig!

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik zou ook alles met geluid verbannen, ze geeft duidelijk aan dat ze het niet leuk vindt. Mijn dochter kon zich uren vermaken met knisperboekjes in de box of een knuffel. Het meer actieve speelgoed kwam toen ze ging tijgeren en zelf ook meer op onderzoek uitging.

8. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha zo! Oei, dan hou ik het voortaan wat rustiger!
    Maar op die rammelaar staat vanaf 3 maanden, die blokjes is vanaf 6 maanden, vandaar. Maar inderdaad, het klinkt wel logisch dat zo'n kleine uk (voorlopig) met veel minder tevreden is. :)

9. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons meisje is bijna 6 maanden en speelt al een week met de lege verpakking van de luierdoekjes. Ze vindt het prachtig.

10. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Weet je wat ik bij eigenlijk alle kindjes een succes zie zijn, ongeacht de leeftijd? Een mandje met wasknijpers;)

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Mijn zoontje was soms bang van van speelgoed. We hebben zo een toren (soort kommen) en bovenop is een balletje met 3 kralen ofzo erin. Dat balleke maakt dus veel lawaai als dat valt.
    Hij wilde die nemen, heel voorzichtig maar het ging per ongeluk de grond op.
    3 maanden heeft hij er angst voor gehad! En nu is het al 10 maanden zijn favoriete speelgoed.

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wel niet het speelgoed opdringen waar ze bang voor is, je kan het af en toe eens proberen maar ze gaan het pas leuk vinden als ze er klaar voor zijn

Deel Deze Pagina