ik werd er strontziek van en kotste alles bij elkaar, en voelde me zo zat als een pinnetje. kan niet tegen SSRI remmers lijkt wel, andere SSRI remmers moet ik namelijk ook van kotsen en draait de wereld om me heen. moest altijd een NSSRI hebben die niet inwerkt op de hersenen zoals Mirtazapine, en dat werkte voor mij stukken beter, en werd er totaal niet misselijk van, en geen andere bijwerkingen
Prima, geen bijwerkingen. Eerder Seroxat gehad maar daar werd ik gewoon bijna gevaarlijk manisch van. Ik ben er nu overigens helemaal vanaf dat ik zwanger wilde worden, ook geen problemen mee gehad. Maar hey zal per persoon verschillen qua bijwerkingen...?
ik slik het nu een jaartje denk ik. het heeft mij echt gered.ik heb het voor een agststoornis waarvoor ik echt niet meer buiten durfde.een jaar gelden wilde ik nog dood. nu geniet ik van het leven zoals ik nog nooit eerder heb gedaanmijn angst is weg voor 75 procent. ik leef weer bijna normaal,dipje hoort erbij. bijwerkingen zijn er wel helaas. ik kan nog heel moeilijk klaarkomen en ik ben redelijk emotieloos in sommige dingen, maar dit heb ik liever als hoe ik een jaar geleden was
Bij mij hielp het wel maar ik kreeg er na een tijd wel zelfmoord gedachten (geen neigingen, maar gewoon veel over nadenken) van. Schijnt ook echt een bijwerking te zijn van dat spul, heeft ook is in de krant gestaan.
Ik werd er wel dikker van en het lukte me ook niet om af te vallen zolang ik ze slikte. Nu slik ik ze al een paar jaar niet meer en zodra ik ermee stopte ben ik heel makkelijk ruim 10 kilo afgevallen. Ik had ook bijwerkingen in het begin, zoals misselijkheid, maar bij mij duurde dat niet langer dan 2 weken. Daarna merkte ik wel verschil in mijn stemming (gelijkmatiger) en ik kon alles net wat beter aan. Maar ik denk inderdaad dat het bij iedereen anders kan werken.
MIjn man slikt het al jaren, is er wel dikker door geworden. Maar heeft er wel veel baat bij. ZIjn hersenen maken te weinig serotine aan en de paroxetine vult dit aan.
ik heb andere medicatie, en daarvan ben ik in totaal 7 kilo aangekomen (en daarbij nog 3 kilo van de zwangerschap die er nog niet af was) . En ja, daar báál ik soms gigantisch. Anderzijds: Ik lééf weer.... Dus hoe rot het soms ook is - de voordelen zijn voor mij zeer veel groter dan de nadelen. En ik hoop dat voor mij ook geld straks: Eenmaal gestopt, vrij snel de kilo's er weer af... Maar hoe goed ik me ook voel: Ik ben nog veel te bang dat ik weer terugval, dus stoppen wil ik niet, ik geniet veel te hard van hoe het nu gaat (slik alweer ruim een jaar Lexapro)