Er zijn heelveel soorten vans? Of bedoel je per se die old school gympjes? Vans is gewoon een merk sneakers, hebben ook veel van skateschoenen. Erg leuk
Mja 't is mijn smaak ook niet. Maar zo had je vroeger ook 'roots' schoenen. Ook uberlelijk maar hélemaal ín...
Vans is toch gewoon een merk? Welk type is het dan? Ik moest ook aan uggs wennen, en daarna was ik er niet meer uit te slaan. Maar nu na 5 jaar ben ik daar wel klaar mee..
Het hangt er helemaal vanaf welk model je bedoelt. M'n eerste paar Vans had ik 12 jaar geleden al. Ik vind die hele lage, stoffen gympies nogal stom, maar die stevige skateschoenen vind ik super en ze zitten heerlijk! Echt net pantoffeltjes
Wij skateboarden allebei en daar zijn ze nou juist voor gemaakt. Heb ook hele leuke met aardbeitjes erop, en ja sommige zijn lelijk maar de meeste zijn echt wel leuk hoor.
Ik ben dol op vans, vind ze geweldig en ze zitten inderdaad heerlijk. Je kan ze overal bij dragen. Ik heb grijs/zwarte. En dan een leuk model die je niet zo heel vaak ziet.
Je hóeft ze niet aan hoor Maar bedankt voor het vermelden dat mijn dochter blijkbaar prehistorische schoenen aan heeft die een vriendin apart voor ons mee heeft genomen uit Seattle... Gelukkig vind ík ze wel mooi
Nou meid ik vind ze ook spuug lelijk. Never ever dat die hier in huis komen maar er zijn genoeg mensen die ze wel mooi vinden
Vans - skateschoenen versie is wel leuk zitten ook heerlijk! maar die andere gedrochten? vreselijk! hoe kan je daar mee rond lopen en dan geen rooie kop krijgen van schaamte?
Oke die van Timo zijn wel gaaf. Denk dat ik ze voor kinderen ook leuker vind dan bij volwassenen. Maare mijn dochter krijgt ze niet hahaha
Ik vind ze vaak heel leuk! Juist die oldskool versies Alleen koop ik ze niet voor mijn kinderen omdat ze niet zo goed voor kindervoeten zijn. Ze zijn niet stevig, slecht voetbed. Die stoffen zijn heel slap en die brede skate-dingen zitten heel los. Mijn man heeft ze trouwens wel, geruite.