Vans

Discussie in 'De lounge' gestart door Carino, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Hoe vallen vans? Koop je groter of kleiner? Thanks!

2. gewoon goed bij mij!

3. danip

danip Niet meer actief

Ze zijn vrij breed waardoor ik een maat kleiner heb. Vind het wel grappig dat ik jaren geleden op Vans liep, en iedereen ze zo lelijk vond, en nu loopt iedereen er op :cool:

4. sjak

sjak Niet meer actief

Ik vind ze nog steeds lelijk :D

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    +1 haha

6. mijn dochter vind ze vreselijk zitten..heeft maat 38

7. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    en nog een :D
    Net als crocs..ziet er niet uit en iedereen wilt ze en ja..ik heb ze ook...;)

8. Ik wist niet wat het was dus ik heb ze ff op internet opgezocht...

:$

Tsja, ze moeten blijven 'vernieuwen' en nieuwe dingen in de mode doen, maar DIT? :p

9. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik zie het verschil werkelijk waar niet tussen goedkope gympies en vans..op het kleine merk labeltje na waar je dus zo'n 40/50 euro meer voor betaal...

10. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Misschien kan iedereen die niks zinnigs te melden heeft lekker iets anders gaan doen :(

Of plaats een foto van jezelf en kijk ik even hoe fantastisch jullie gekleed zijn ;) Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar..

Anderen bedankt voor de info. Ik heb de afgelopen jaren vaker vans gehad maar ben vergeten welke maat en wil nu even snel vans en all stars op internet bestellen. Geen zin om naar de winkel te gaan..

11. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik ook niet hihi. maar goed is verder de vraag niet

12. henkie24

henkie24 Niet meer actief

nou gepikeerd zeg jeetje...:)

13. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Heb het toch niet over jou als persoon? Ik vraag me alleen af waar het verschil in zit...tussen goedkope gympjes en vans?

14. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik wil een bepaalde kleur en die hebben ze alleen van vans. Ben met je eens dat er goede replica's van de gewone kleuren zijn. Verder speelt het geld niet echt een rol..

15. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

tjaa maar dat heb je met alle merken. ik heb voor mijn zoontje polo shirtjes gekocht bij de v&d en vingino heeft precies dezelfde alleen staat daar dan vingino op waardoor je een stuk meer betaald. zo ook met uggs enz.

16. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ok snappum! In dat geval had ik ze misschien zelf ook gekocht :D Mij boeit het niet zo of het eruit ziet hoor wat ik aantrek, heb ook crocs omdat ze lekker lopen maar ging me meer dat ik me afvroeg waar het verschil in zat.. de kleur dus :D

17. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    uggs..same story ;) En de poloshirtjes...tja, dan heb ik liever een berg goedkopere dan 1 dure :)

18. mamazeyad

o en ik vind vans trouwens wel heel leuk. gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak anders zou het maar zo saai wezen;).

19. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Vans heeft verschillende modellen. En ja eerlijk is eerlijk ook ik vind de simpele canvasgympjes lelijk MAAR de echte skateschoenen en overige gympen zijn echt fantastisch gaaf!

En die staan ook in onze schoenenkast te pronken. Onze peuter heeft wel echte oldskool geblokte instappertjes. Lol.

Qua maat : Vans valt bij mij vaak ruim omdat ze wat breder zijn. Maar heb nu een super paar dat wat smaller is en die zijn direct een stuk krapper. Zou wel echt even passen ergens en dan nog alsnog op internet bestellen.

20. mamazeyad

vorige week was ik de efteling en zag echt heeel veel kinderen met vingino lopen, echt zoveel dat het gewoon opviel. blijkbaar deelt niet iedereen deze mening dus;). maar we zijn allemaal verschillend.

Deel Deze Pagina