vanuit aruba

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    hoi meiden

    hier een berichtje van ons uit aruba
    Het is hier lekker warm ongeveer 30 graden. Helaas bijna niet op het strand geweest ivm met familie hier. En alysha vind het strand ook niet veel aan dus dan zit je ook niet lekker daar.
    Maar goed ik ben wel een beetje gekleurd en heb mooie foto's gemaakt.
    Als we zondag terug zijn zal ik proberen er een paar neer tezetten in mijn album

    Verder voel ik me eigenlijk prima. Nog niet echt heel erg misselijk. Pas 2 keer overgegeven hier. Mijn buik wordt naar mijn gevoel wel al dikker. :)
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    HiHi wat leuk vanuit Aruba!
    Blij dat je het naar je zin hebt!
    Gelukkig dat je nog niet erg misselijk bent!
    Geniet er nog van!
    Liefs, misspuma
     
  3. Niet meer actief

    dank je misspuma

    we zitten nu even samen in een internetcafe. We hadden niks te doen. Daarna gaan we lekker naar het strand voor 2 uurtjes ongveer.
    Het is ook pas 13:30 hier

    Ik ben idd ook blij dat ik nog niet echt vreselijk misselijk ben. wel een trekkerig gevoel van de banden en steeds dizzy, maar goed dat hoort er allemaal bij
     
  4. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hier is het nu avond! Wat grappig is dat hé!
    Trouwens heb je gezien hoeveel zwangere er zijn deze maand niet normaal...ik moet nog ff wachten tot 30 januari :(
    Veel plezier nog!
    Liefs, misspuma
     
  5. Niet meer actief

    ja meid ik zag het. leuk joh zoveel zwangere weer erbij. Nou ik hoop voor je dat het bij jou ook raak is deze keer. succes met afwachten
     
  6. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Bedankt, en het zal wel lukken hoor met dat wachten haha we zullen toch moeten!
    Liefs, misspuma
     
  7. Niet meer actief

    ja dat is waar. Nou meid ik ga er zo weer vandoor. Even nog snel mijn email bekijken en dan op naar het strand. Hoeveel graden is het daar eigenlijk?
     
  8. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    KOUD, haha het vriest op sommige plaatsen in Nederland...
    Liefs, misspuma
     
  9. Niet meer actief

    lekker isd dat dan zeg als we zondag terug komen.
    Eigenlijk ben ik blij dat ik over 4 dagen weer naar huis kan.
    Ik had me veel meer voorgesteld van deze vakantie maar helaas vind ik het niet echt heel leuk hier.
    Maar goed we maken er nog wat van hier.
     
  10. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Geniet nog maar lekker van je warme vakantie, hier is het koud overdag ligt de temperatuur rond het vriespunt!
     
  11. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Probeer er nog van te genieten meid!
    Liefs, misspuma
     
  12. Niet meer actief

    ja de warmte is idd erg lekker hoor meiden hier.Maar ja Alysha doet het hier niet zo heel goed slaapt heel slecht. we kunnen niet echt leuke dingen doen omdat mijn man zijn vader steeds opgehaald moet worden met de auto om 13:00 dus prcies midden op de dag.
    Maar goed dadelijk nog heel even met zijn zusjes en broertje naar het strand,
     
  13. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Leuk dat je even wat van je laat horen. Probeer toch maar lekker te genieten. Het weer heb je in ieder geval mee! Tot gauw. Alvast een goede vlucht!
     
  14. Niet meer actief

    dank je wel elvira.
    De heen vlucht is prima gegaan 10 uur gevlogen terug is het 9 uur vliegen.
     
  15. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Fijn dat het is meegevallen. Hoop dat de terugreis ook zo voorspoedig verloopt! Bereid je maar voor op een brrrrrrrrrrrrr koud Nederland! Bij ons heeft het zelfs gesneeuwd vandaag!
     
  16. Niet meer actief

    hoi meiden

    We zijn weer terug in het koude Nederland. Bah dat valt even vies tegen die kou zeg hihi.
    Ook de terugreis is met Alysha goed gegaan alleen met mezelf wat minder. Veel overgegeven bah, wat een ellende.
     
  17. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey Femke,
    Ja dat kan ik begrijpen dat de kou hier tegenvalt, trouwens heb je mijn banner gezien???? ;)
    Fijn dat je er weer bent!
    Liefs, misspuma
     
  18. Niet meer actief

    geweldig meid gefeliciteerd zeg.
    wanneer heb je de test gedaan?
     
  19. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Donderdag, beetje vroeg maar ja ik voelde het op een of andere manier...en ja hoor positief toen s' avonds nog een keertje en weer positief, was wel voor mijn NOD, maar dan zal ik wel meer HCG aanmaken.
    Liefs, misspuma
     
  20. Niet meer actief

    ik had ook 4 dagen voor mijn NOD positief getest dus het kan wel hihi
     

Deel Deze Pagina