Inmiddels is ons ukkie al bijna 4 weken geleden gestopt met groeien, maar heb nog geen tekenen dat het vanzelf los gaat komen. Morgen gesprek in het ziekenhuis, het liefste wacht ik tot de natuur zijn werk doet maar hoe lang gaat dat nog duren? Anders neig ik toch naar medicijnen, ik wil het t liefste zelf doen. Ook voor de verwerking. Voor degene die gewacht hebben, hoe lang heeft het geduurd?
Bij mij was het met 5 weken gestopt met groeien.. met 10 wkn nog steeds geen afstoting.. nu verdenken ze bij wel partiële mola.. Dus ben zowiezo gecurreteerd.. iig sterkte!
Ha! Ik kwam er afgelopen donderdag achter dat ons kindje niet meer leefde (10 weken). Bij 7 weken was er een mooi kloppend hartje maar ws is het gauw daarna gestopt. Mijn lichaam deed niets om het af te stoten. Vrijdag en zaterdag heb ik cytotec ingebracht en is er wat bloed en weefsel (ik denk ook het vruchtje) uit gekomen, maar veel was het niet. Morgen wordt er een echo gedaan en ws daarna een curretage. Nu ben ik net weer wat meer gaan bloeden dus hoop stiekem toch dat de baarmoeder morgen bij de echo toch leeg genoeg is. Bij mij zeiden ze dat ik nog wel langer kon afwachten maar dat de kans dan best groot is dat het toch niet helemaal leeg wordt en dat er dan alsnog een curretage moet plaatsvinden. Heel veel sterkte! Hoop dat alles nog een btje soepel verloopt, al hoewel dat in deze omstandigheden eigenlijk niet eens mogelijk is....
poeh heftig hoor. Wij kwamen er na 12 weken achter dat het hartje niet meer klopte. Na 4 weken afgewacht te hebben, gekozen voor cytotec. Toen is het dezelfde nacht nog gekomen. Ik vond de weeën Door de medicijnen wel erg heftig. ik wens je veel sterkte toe.
Dank voor jullie reactie. Ik vind t heel moeilijk om over dingen na te denken terwijl je verdriet hebt, ik heb t wel geaccepteerd maar best bizar om te bedenken op welke manier je er van af wilt.... t enige wat ik zeker weet is dat ik niet nog 3 weken wil wachten, ik ga steeds kijken of ik al bloed. Al paar dagen last van mijn rug, verder niks te bekennen.
Wij kwamen er met 9 weken achter dat we MA hadden. We hebben 2,5 week gewacht en net toen we zeiden: als het morgen niet begint dan misschien toch maar om medicijnen vragen, zette de miskraam eindelijk door. Heel veel sterkte in ieder geval!
Bij m'n eerste miskraam voelde ik iets knappen in m'n buik (was op donderdag). Toen wist ik dat het mis was. Na een echo in het ziekenhuis werd een miskraam vast gesteld. Het hele weekend flink gebloed en krampen gehad en maandag verloor ik het vruchtje. Bij m'n 2e miskraam werd door een echo (ging om te kijken hoever ik was) weer een miskraam vastgesteld. Ik wilde het afwachten of het vanzelf zou komen..in totaal 2 weken gewacht en daarna gekozen voor cytotec. Sterkte met alles! Hoe gaat het nu met je? Omdat je 2 dagen gelden schreef dat je last van je rug had.
Geen tekenen dat t vanzelf gaat gebeuren, zaterdag (na de kerst) begin ik met cytotec, afspraak voor curretage staat op 31 dec voor als t niet lukt met de cytotec. Dus we kunnen 2015 in ieder geval beginnen met "schone" lei..... of baarmoeder.... Ik zie enorm op tegen een curretage, dus ik hoop maar dat t lukt met cytotec, niet dat ik daar licht over denk maar ik doe t liever zelf denk ik. Hoe heftig dat ook is.
Dat hoop ik ook voor je, dat het met cytotec lukt. Dat is ook heel heftig hoor maar vond een curettage helemaal niks.. Je moet je wel voorbereiden dat het erg heftig kan zijn met veel bloedverlies. Neem verder de rust en doe zo weinig mogelijk. (Ikzelf ben gaan werken, een dag na de cytotec, terwijl ik gewoon leegliep van het bloed, zo fout). Nogmaals heel veel sterkte!
Wij kwamen erachter dat we de eerste echo kregen. Ik had 9.4 moeten zijn, maar echter volgens echo ongeveer 5 weken. Ik had eerst gekozen voor curretage, echter bij afspraak gyno mocht ik weer kiezen en toen toch gekozen voor Cytotec. 1x ingebracht, waarna de miskraam op gang kwam. Erg vervelend, veel last gehad van de bijwerkingen. Gelukkig hoefde het niet nog een keer in te brengen. 2 dagen erna verloor ik het vruchtzakje. Daarna stopte het bloedverlies en na 8 dagen weer een week bloedverlies. Je mag 3 weken na miskraam nog bloedverlies hebben. Inmiddels is het nu 32dagen geleden dat ik de miskraam heb opgewekt. Nu is het spannend of mijn cyclus zich weer herpakt, of heel misschien stiekem weer zwanger mag worden. Durf nog niet te testen, want hcg kan gemiddeld nog 8 weken in de urine zichtbaar zijn. Deze week mijn NOD, dus afwachten. Heel veel sterkte komende tijd! Hopen dat 2015 jullie jaar mag worden!