Stomme rot muggen!!!

Discussion in 'De lounge' started by Nathalie1973, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Ze zijn er weer
    En waarom moeten ze steeds mijn zoon pakken die een muggen allergie heeft:x
    View attachment 95703

Dit was vanmorgen........nu is het oog drie keer zo dik ,beide ellebogen zijn tennisballen en 1 knie is een tennisbal,zijn oorlel is zo dik als een speklap.

Huisarts gebeld en kan niets meer doen dan zijn allergie tabletten blijven geven en koelen.
    Daarnaast extreme sterke hormoonzalf die uiteraard niet bij zijn oog mag

Hij heeft de hele dag met een coolpack op zijn oog gezeten,maar zwelling word steeds erger

Kamer zit vol blauwe lampen en speciale muggen killer adapters.
    Max is ingesmeerd met anti muggen spul,iemand nog meer tips?????

Zijn oog is echt eng nu
    Ieder jaar is het hetzelfde liedje

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Heb je muggenspul met deet erin? Ik weet niet hoe oud je zoon is, het mag officieel niet bij jonge kinderen, maar zo jong is hij volgens mij niet meer, en ik denk dat hij er meer baat bij heeft dan dat het risico is dat hij het binnenkrijgt.

Klamboe om bed helpt hier goed. En verder alles goed dicht voor het begint te schemeren.

3. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ach gossie zeg arm ventje! En dan klaagde ik nog van de week dat ze mijn mannetje te pakken hadden gehad zijn hele gezicht zat onder de mugge bulten tis net een krent.
    Als ik dan dit zie dan mag ik echt niet klagen.
    Hoop dat ze snel slinken hoor!

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Hij is 8 en heb hem helemaal ingesmeerd met deet
    Morgen ga ik een klamboe halen en een citroenplant,en een hor bij de xenos,raam blijft nu iig dicht,want hij kan niet zonder nachtlamp slapen.

Arm jochie,zat vanmorgen zo zielig op de bank,wilde perse naar school,want hij had een vossenjacht in het dorp.

Vanmorgen kwam ik hem tegen op de markt tijdens de vossenjacht en rende hij huilend in mijn armen.

Heb hem meegenomen,het doet pijn en hij schaamt zich kapot
    Paar weken geleden was het ook al zo.

View attachment 95707

Dat was tijdens de vakantie.......in bijde oren....en zijn kaak....zo dik en gewoon kokend heet waren ze

5. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Inderdaad horren,goed smeren met muggespul,citroenplant en een klamboe.
    Ik denk dat je verders niets kunt doen.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ach arm ventje :( Idd een hor voor het raam(die zou ik ook nog ff lekker met citronella inspuiten, wegjagen die hap) Een klamboe over zn bed en Deet...

7. Blaak

Blaak Niet meer actief

Jeetje heftig zeg!! Mijn zoontje heeft ook last van allergieen, hopelijk niet van muggen anders kom ik er snel achter!! Die klere beessies.. blauwe lampen werken ook niet echt denk ik, ze gaan eerder op geur af. of juist weg van geur. Ik had vroeger ook zon ding wat je in de stopcontact moest doen en wat dan een raar hoog geluid maakte, maar dat werkte ook niet echt herinner ik me. De geuren helpen het beste.

ps. oja en de vliegenmepper:D

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    waarom smeer je hem niet in met anti muggenmelk met DEET.

Hier nog geen 1 muggenbult.

sorry, zag al dat je deet had geprobeert. Ook de DEET 50%? kan je bij apotheken krijgen.

Biergisttabletten schijnen goed te helpen,veeel vitamine c slikken en tegen de bulten en jeuk kan je een wattenschijf met azijn erop leggen.

verder kan je ermee naar de huisarts om een zalf of tabletten (anti histamine) te halen.

9. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Je hebt ook van die apparaatjes om het gif mee uit te zuigen, bij het broertje van mijn man hielp dit wel aardig geloof ik dit jaar op vakantie...

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    doe ik ook

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

lees mn aangepaste post :)

12. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    bij mij is het net zo en DEET werkt dan ook niet, inderdaad een klamboe en hor.
    ik heb trouwens een middel uit Indonesië GOSK heet het en het werkt bij mij tegen het zwellen, ik moet het wel zo snel mogelijk smeren.
    denk helaas niet dat het in Nederland te verkrijgen is.

sterkte met hem.

13. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Hier helpt een klamboe heel goed, van de Xenos, niet duur, dus het proberen waard.

14. hardloper

hardloper Niet meer actief

hier ook allergieen. ken je probleem. mijn oplossingen:
    -nooit ramen open 's avonds, en wij kijken altijd de slaapkamer uitgebreid na voor ze gaan slapen. verder hebben ze ook nog een klamboe, alhoewel dat niet bijster goed werkt. maar het raam gaat echt dicht. bij horren is de doorkomkans gewoon best nog groot.
    -als we ergens anders zijn en er zijn muggen smeer ik mezelf niet in. ik ben helaas ook lekker en allergisch, maar liever ik dan zij.
    -ik heb van earth line irriderm aloe vera gel. dat heb ik gekocht op terschelling. hier nog niet gevonden. bewaar ik in de koelkast. bij een prik is het vooral belangrijk dat ze niet krabben. smeer dat goedje erop (en nog best wel wat enthousiaster dan er op staat) en dan pak ik ze in in verband of pleisers zodat ze er neit bij kunnen. dat is eigenlijk wat hier het beste helpt. dat spul is fantastisch, maar ze mogen niet krabben! (vandaar het verband. ik was het daarna gewoon weer.)

ik hoop dat je er iets aan hebt. het is zo rot als je kindje allergisch is, doet ook gewoon zeer als ze geprikt zijn.

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Had gehoopt dat de zwelling wat was afgenomen,maar het word alleen maar dikker en dikker:(
    View attachment 95744

16. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik zou sowieso ook zo een chemische spuitbus kopen. Ik heb Roxasect of zoiets. (grote rode spuitbus) Daarmee de slaapkamer spuiten voordat je zoon gaat slapen. Alle muggen gaan dan zeker kapot! Ik neem aan dat jullie bij stilstaand water wonen omdat jullie er zoveel last van hebben? Ik heb weinig water in de buurt en ben de hele zomer nog geen één keer gestoken. Ik doe de deuren dicht bij donker en heb met klitteband een soort tule doek voor het raam. Soort klamboe die je regelmatig bij de Lidl kunt kopen.

Edit: https://www.gezondheidaanhuis.nl/product/14680/Tegen-Muggen-Roxasect-300-ml deze dus.

Share This Page