hallo ,zoas verwacht ,mijn vriend was niet mee bij de gynecoloog,dan heb ik maar gevraagd wat we gaan hebben ,en de de chinese kalender is niet juist dus we gaan jongen hebben .en blij dat ik ben ,nu kan ik tenminste uitkijken voor een jongetje ,en eerlijk gezegd mijn vriend is ook blij dat hij het weet hoor
Hoi Arianneke ! Gefeliciteerd ! Leuk hoor, dat je het nu wel weet. En een klein mannetje is geweldig toch ? Ik ben benieuwd of bij ons die Chinese kalender wel of niet klopt ... mijn man en ik denken nu weer beiden dat wij ook een jongetje krijgen, maar de kalender zegt een meisje ... moet ik wel zeggen dat onze gevoelens nergens op gebaseerd zijn ... maar het maakt ons helemaal niets uit. Geniet ze ! Groetjes, Nikki F
die kalender klopte bij mij ook niet, ik zou ook een meisje krijgen, maar er zit toch echt een kereltje in mijn buik!!
Gefeliciteerd! Bij mij klopt de kalender wel, ik krijg een jongen en dat was volgens de kalender ook zo. Toch geloof ik er niet zo in, zal wel toeval zijn
bij mij klopte de kalender ook, maar denk ook meer dat het toeval was. Wel dacht ik al vanaf het begin dat het een jongetje werd en dat word het ook, dus mijn gevoel die geef ik groot gelijk, dat is geen toeval hihi. Maar wat leuk een jongen, wij krijgen er ook eentje! Geweldig hoor! Gefeliciteerd en geniet van dat kleine mannetje in je buik! liefs, misspuma
De vorige keer zou ik een jongen krijgen volgens de tabel.. en was een meisje.. Nu vlgns tabel een meisje.. krijg nu een jongen... hihihi
Proficiat!! Ik zou mijn nieuwsgierigheid ook niet kunnen bedwingen Bij ons klopte de chinese kalender wel, maar k geloof er zelf niet in. Het is toch 50% kans dat die kalender klopt he...
Hai meiden... Ik ben hier nieuw.. Heet Jeanne, 21 jaar, Woon in rotterdam.. Ben nu in verwachting van mijn 1ste kindje krijg een meisje.. En inderdaad de chinese kalender klopt niet wat volgens die kalender zou ik een jongen moeten krijgen niet dus.. Anyway voordat ik ooit al zwanger was of er mee bezig was zag ik alleen maar een meisje in mijn dromen & gedachten. Toen ik de test heb gedaan wist ik gevoelsmatig meteen dat het een meid werd gek he ? Heb dan ook meteen 'Roze inkopen'gedaan Liefs Jeanne