Varen met 35 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alva, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Nee hoor niet raar,

Ik kan normaal goed tegen autorijden en varen, maar sinds ik zwanger ben is wagenziek een bekent fenomeen. Hier zou ik het heel jammer vinden maar voor de zekerheid niet meegaan. Stel het gaat niet goed, je word misselijk of je voelt je niet goed. Dan zit je mooi!

2. aboe

aboe Actief lid

2 okt 2012
    246
    10
    18
    Dit dus en daarbij snap ik heel goed dat als je ook nog moe bent in de laatste weken en dan niet lekker tussen de collega's zit. Zou het vrienden zijn of familie dan was het waarschijnlijk een ander verhaal.

3. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Ik zou er ook geen trek in hebben hoor!

4. Alva

Alva Niet meer actief

De meesten zijn het dus met mijn collega's eens hihi

Het is een rondvaart met klanten, met familie of vrienden had ik het nog wel aangedurfd, maar je wilt ook niet een relatie evenement eindigen met gebroken vliezen :p wel een evenement wat ze nooit meer vergeten dan.
    Daarnaast kan ik normaal al niet goed tegen varen, dus ik denk dat ik sowieso aan wal blijf. Kan ik mij daar wellicht nog nuttig maken ;)

Een collega kwam met de opmerking dat het vanaf 20 weken afgeraden wordt, omdat het weeen kan opwekken. Daar heb ik nou nog nooit van gehoord.
    Weet wel dat Stena Line geen passagiers meer toelaat vanaf 35 weken, maar das net een eindje verder natuurlijk :p

Deel Deze Pagina