Ha meiden, wij willen onze dochter (als het een meisje is) Isara noemen. Er zijn verschillende schrijfwijze van. Isara Izara Of met dubbel "r". Wat vinden jullie mooier en wat vind je van de naam. Passen bij mijn dochter Alissa? Als 2e naam denken we aan Vajenna/Fajenna Hebben jullie nog leuke suggesties hiervoor?? Alvast bedankt!! Ps jongens namen hebben we ook niet niet en zijn dus ook nog welkom hoor.
ik zeg Isara, met dubbel r ziet er raar uit en met z vind ik het niet mooi. Ik vind het prima passen bij de nam van haar zus. Vajenna (denk meteen daar heb je die naam ook weer vohk) vind ik er beter uit zien dan met een f.
Isara. Scheelt maar 1 letter met de naam van mijn jongste . Een 'z' in een naam klinkt vaak zo hard vind ik.
Met dubbel -r krijg je een andere uitspraak, dus dat zou ik niet doen. Als ik uit ga van hoe ik de naam uitspreek, dan denk ik dat Izara er qua schrijfwijze het meeste overeenkomt, maar op papier vind ik Isara mooier... Ik zou als tweede naam, denk ik, voor Vajèn of anders Vajènne gaan, vind twee keer -a als uitgang nooit zo mooi.
Ha meiden wat grappig dat een hoop voor een "r" kiezen met een "'s". Dat is eigenlijk ook mijn 1e gevoel. De 2e naam hadden we Fay maar zo heet het buurmeisje al. Vandaar dat we op zoek zijn gegaan naar een andere variant. Fenja/Fajenna/Vajenna/Faya/Fayenne/Vienna/Feline. Heb zelf tohk niet gezien maar hoorde wel dat er een meisje ongeveer ook zo heet. Dat gaat het zeker niet worden, we zoeken geen "hype" naam. Ook geen gedoe met streepjes op de e of a dat vind ik zelf te ingewikkeld. Bedankt voor jullie reacties!!
Met dubbel -r wordt het Ie-sar-raa en mij lijkt dat dat niet de naam is die je bedoeld? Van de tweede namen die je noemt, vind ik Feline trouwens het leukst en het mooist achter Isara/Izara.
Ben eruit. Isara gaat het worden. 2e naam denken we nog even overna. Feline is ook een kanshebber. Nu nog op zoek naar een jongensnaam. Heb nog "maar" 6 weken...