Hallo ! Even een vraagje. We hebben nog tijd zat,maar hebben echt een probleem met een jongensnaam. We houden allebei van kort en stoer. Nu hoorde ik van de week de naam Sepp. Mijn vriend vind hem wel leuk. ik vind hem aan de ene kant leuk/apart maar aan de andere kant ook niets/ te apart. Dus wat vinden jullie van de naam Sepp? ( andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom)
Persoonlijk vind ik Sepp niet zo leuk (maar namen is ook zo persoonlijk Wij houden meer van Stan, Finn, Jelle etc.
ik vind de naam Sepp erg leuk! heb hem een keer in een kraamgezin gehad, en het ligt lekker in de mond , en vind hem wel stoer hoor
Hmm.. Ik hou wel van korte en 'aparte' namen. Die je ook niet zo heeeel vaak hoort. Maar Sepp... Ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed....
Vind het super! Mijn neefje heet namelijk Seb. Van Sebastiaan. Dus ik ben absoluut niet objectief. haha
Bedankt voor de eerste reacties. Vind het maar moeilijk om een naam te kiezen. Ik ben helemaal weg van een jongensnaam,maar vind vriend niet leuk, en andersom. Dus ja dan maar op zoek naar een andere naam. Stiekem hopen dat het een meisje wordt haha daar zijn we al overuit, al moeten we daar ook nog een nummer 2 voor kiezen. ( vriendin van me is 3 weken eerder uitgerekend, je zal net zien dat ze onze naam kiest haha)
Ik vind Sepp geen leuke naam, maar dat is denk ik ook mede doordat het een woord is wat hier in het dialect gebruikt wordt en dat betekend dan drop!
Dan liever Seppe, zo ken ik de naam hier. Er zat een jongetje in mijn klas in het lager onderwijs dat zo heette
Ik vidn sepp niet zo leuk, maar goed een naam is heel persoonlijk natuurlijk! En gelukkig hebben jullie nog tijd zat om er over na te denken! Succes!
Wel leuk, maar wat doe je als Sepp stiekem in augustus geboren wordt? August of Augusta? Groet van Kiki
Das precies mijn eerste gedachte. Hoewel ik Sepp ook wel wat vind hebben, alleen je moet ervan houden. Ik zou het voor mijn zoontje niet kiezen (vandaar dat die ook Ruben heet )