Vroeger een jongen in de klas gehad die zo heette, dus heb 'jongen' gestemd. Voor een meisje vind ik meer Fenne/Fenna of Senna.
Leuke naam. Onze kat hebben we zo genoemd. Hadden we het maar niet gedaan, dan hadden we nu tenminste een naam voor ons kindje gehad... Ik vind het een echte jongensnaam.
Ik vind Senne een leuke, stoere jongensnaam. Onze dochter hebben wij echter SENNA genoemd, wat ik dus weer echt een gave meisjesnaam vind. Succes ermee. Gr. Dolfijn
ik dacht dat het in de boekjes een jongensnaam was, maar vind het qua gevoel een meisjesnaam.... tja.. moeilijk!
Ik vind het sowieso niks...maar dat vroeg je niet Senne...doet me denken aan Senna. Maar als je twijfelt...zou ik het sowieso niet kiezen...
Hi hi, mijn zoon heet Senna en dat vind ik dus ook weer heel stoer! Tja, dat heb je met unisexnamen he....
Wij hebben hebben nog even getwijfeld tussen Senne en Senna voor onze zoon. Maar ons allereerste idee was Senna en dat is het dus ook geworden. Senna is officieel een jongensnaam (ik geloof Italiaans) en van Senne weet ik het niet. Maar als je op andere sites kijkt of zoekt op de naam, dan zul je zien dat het ongeveer even vaak als meisjes en jongensnaam wordt gebruikt. Ben benieuwd of je het voor een jongen of meisje in gedachten hebt...
Ik vidn het wel heel mooi voor een Meisje klinken, ik had het nog nooit gehoord, maar het past bij een meisje!
Ken een stoer ventje van twee dat Senne heet; hartstikke leuke jongensnaam dus. Volgens mij is het Fries! Althans, dat zijn zijn ouders allebei wel.
Ik heb meisje aangeklikt maar eigenlijk is het een naam die echt goed voor beide geslachten kan dat vind ik van Sasha ook....