van deze 3 vind ik Roslyn het mooist.. maar zoals iemand anders zei.. ik vind Rosalynn of Roselynn (best appart vind ik) ook wel wat hebben
Ik krijg persoonlijk van Roisin/Rhosin een beetje een rozijn/raisin idee... Maar dat is echt persoonlijk. Verder vind ik Rhosin wel origineel! Roslyn is ook mooi... Wat vind je van Rosah, Rosalou/Rosalyn?
Nu ik even je topic doorgelezen heb, denk ik dat ik Rhosyn ook het mooist vind. Knipoog naar je moeder en een Welshe naam is ook wel apart. Dat sommige mensen dan aan een rozijn denken, tsja, jammerdebammer.
Toen ik het topic zag staan moest ik gelijk aan Roslyn denken. Maar dan wel Rooslin uitgesproken zeg maar. Ik weet niet of jullie dat ook zo in gedachte hadden of een andere uitspraak. Verder vindt ik Rosalyn ook erg leuk maar moet wel zeggen dart ik Roslyn dan net iets vlotter vindt klinken.
Ik zou echt voor Rose gaan of anders voor Rhosyn! Ik ben helemaal weg van namen als Rose, Lily en Emily enzo, maar mijn vriend helaas niet .
Bedankt meiden. Jullie zijn erg hulpvaardig. Ik ben blij dat er een paar tussen zitten die Rhosyn erg mooi vinden. Rose wordt waarschijnlijk hoe dan ook de roepnaam.
Ik ken een Roisin (uitspraak Rosjien) en die wordt idd regelmatig 'rozijn' genoemd. Rose vind ik wel heel leuk!
Ja, jammer vind ik het wel. Maar ik legde die link ook gelijk. We zijn er nog lang niet dus het komt wel goed. Wel leuk om te weten hoe jullie erover denken. We wonen tenslotte in Nederland