Dag Moeders, Mijn neefje is echt iedere keer ziek,echt zo zielig keelpijn hevig hoesten verkouden onstoken ogen. en de artsen maar roepen dat er niks,wat dus met gevolg vorige keer dat hij bijna een long onstekking had. wat is dit toch,de hele kersvakantie nergens last van en sins maandag begint het weer na dat hij op school is geweest.
Is hij wel op het kdv geweest, of is dit de eerste aanraking met veel andere kinderne Hebben andere kinderen er ook last van, want dan zou je denken dat het ligt aan de school Maar op zich is het niet vreemd hoor, kinderen zijn vaatbaar en veel kinderen bij elkaar, met de een een snotneus, de andere hoesten ect, dan is de kans groot dat je neefje iets mee pikt Is eigelijk weinig aan te doen, misschien extra vitamientjes innemen.
Ik ken t van mijn dochter op t kdv; is ook veel ziek / verkouden. Kinderen moeten nu eenmaal weerstand opbouwen. Is hij eerder naar t kdv geweest? Als dit de 1e keer is dat hij zoveel met andere kindjes in aanraking komt, dan is t heel logisch. Het is tegelijkertijd wel een aardig seizoen geweest; er heerste zo ontzettend veel; zijn echt veel kindjes ziek geweest.
Hier dacht ik ook gelijk aan. Ik heb dat namelijk zelf gehad toen ik ergens werkte. De planten en het stof maakten mij letterlijk ziek. De dingen die jij noemt klinken ook echt als een allergie. Vooral de ontstoken ogen, het hoesten en de verkoudheid.