Hoi, Wij willen ons kindje graag vernoemen, maar 'Anton' past niet bij de overige namen. We hebben al wel wat zitten spelen met eventuele varianten 'Anthony', 'Antonio' enzovoorts... Maar dat klinkt ook niet. Weet iemand hier misschien nog een leuke variatie? Het zal niet de roepnaam worden, en de overige 2 namen kan ik helaas niet prijs geven i.v.m. meelezende familieleden en vrienden. Ben benieuwd!
Die bedacht ik me ook net inderdaad... Oh wat baal ik dat ik de overige namen niet prijs kan geven (deze staan al vast), het is namelijk erg heel erg moeilijk combineerbaar.
Anton Antoine Toine / Twan Antonie / Anthony Tony / Tonny Lastig zeg! Even verder over nadenken nog...
Ja het valt echt tegen... Maar ik zie hier al een paar namen voorbij komen, waar ik zelf nooit op was gekomen
Toon, Antonius. Al vind ik de eerder genoemde variaties zelf mooier, maar ik dacht ik zet het er maar bij
Als er ooit een derde zou komen hebben wij voor een jongen Antoine, afgeleid van Antonius. Maar ik lees dat je je naam al gevonden hebt. Fijn voor je, is toch weer een zorg minder.