HCG 2300

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annesi, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annesi

Annesi Lid

3 sep 2008
    57
    1
    0
    Flevoland
    Toen ik 5w+2d zwanger was toen heb ik mijn HCG laten prikken. Vandaag kreeg ik de uitslag: 2300.
    Op zich klopt het wel bij de duur van de zwangerschap, maar op de één of andere manier vind ik het toch wel een beetje aan de lage kant.
    Wat vinden jullie?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Meis, als het klopt dan klopt het.
    De arts heeft je de uitslagen verteld en als die geen alarm slaat dan is het toch goed?
    Bij iedereen gaat de aanmaak in een ander tempo maar jouw waarde is blijkbaar hartstikke mooi.
    Niet over piekeren dus!
    Elmo

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    vorige week heb ik bloed laten prikken op 5.4 en had ik 5000+hcg.. deze week een echo gehad op 6.3 en is het vruchtje veel te klein voor de duur van de zwangerschap..

ik kan je hier dus geen antwoord op geven, het gaat niet om de waarde van het hcg.. die kan namelijk enorm verschillen bij iedereen.. Ook de kwaaltjes kunnen je vaak niet vertellen of je wel of niet zwanger bent.. Je zult er momenteel gewoon van uit moeten gaan dat het goed zit..
    Waarom heb je je bloed laten prikken? als je nml twijfelt doen ze het 2 dagen later nog eens om te kijken of het hcg gestegen is.. ik weet niet of dat een optie voor je is?

iig heel veel sterkte en maak je niet te druk dat is sowieso niet goed! :)

Deel Deze Pagina