Ja dat doen we beiden wel eens. Geen lange onzingesprekken, maar als het belangrijk is wel even. Meestal doen we appen of mailen. Ik werk thuis, mijn man op kantoor.
Als ik werk en hij thuis is bellen we bijna altijd. Als hij werkt of als we beide werken dan alleen in noodgevallen
Alleen appen. De hele dag wel door trouwens. Als ik onderweg ben en mijn man is thuis bel ik altijd wanneer ik thuis kom om te lunchen.
Appjes tussendoor en bellen als er echt noodzaak voor is. Bv kind is ziek of ik kan een belangrijk document niet vinden die ik echt nodig heb op dat moment
Alleen als het echt belangrijk is. Mijn vriend belt mij heel soms gewoon voor een praatje als hij rookpauze heeft.
Ik ben wel benieuwd waarom je dat vraagt. Wij bellen of appen wel, om dingen af te stemmen of voor een kletspraatje, maar niet standaard elke pauze. Gewoon af en toe.
Bellen weinig, appen vaak wel, gaat dan meestal over boodschappen of de kinderen. Bij ons allebei kan dat gewoon tussendoor op het werk. Bellen kan ook maar ik vind appen makkelijker.
Ja hoor. Ik ben alleen op locatie en niemand heeft er last van. Ik zet mijn telefoon op luidspreker en werk ondertussen verder. Als er iemand aanwezig is of er is een vergadering dan app ik hem dat ie alleen kan bellen als het nodig is Ik heb overigens officieel geen pauzes. Dus kan niet stemmen.
Ja hoor. Maar ik werk niet dus ben goed bereikbaar. Man heeft een eigen bedrijf dus belt wanneer hij wil. Vaak op de terugweg sowieso. En soms tussendoor om dingen te bespreken
Alleen als er wat dringends is zoals bijvoorbeeld een ziek kind dat opgehaald moet worden. Dan overleggen we even. We appen wel overdag
Zelden, en alleen als het belangrijk is (hoeft ook niet per sé een noodgeval te zijn, dus heb niks aangevinkt voor de poll). Gisteren hebben we bv gebeld omdat mijn dochter geslaagd is voor haar eindexamen. Maar meestal app ik, als ik wat wil vragen, en ik ook niet meteen een antwoord verwacht.
Als mijn man belt moet het een noodgeval zijn. Ik bel hem alleen als het belangrijk is, niet om even te kletsen. Wel app ik hem en als hij tijd heeft reageert hij.
Als ik werk bel ik mijn man alleen in noodgevallen. Als hij werkt belt hij vrijwel elke werkdag. In zijn pauze of voordat hij naar huis komt.
Ja hoor, mijn man zit op kantoor is altijd bereikbaar. Ik bel niet voor te kletsen maar als ik een vraag heb kan dat prima. We appen ook wel eens. Ik werk in de thuiszorg en heb altijd mijn werktel mee. Ook hij belt dan wel eens. En als een van ons niet opneemt dan bellen we later terug. Als hij in vergadering zit en het is nood bel ik via de secretaresse.