galstenen tijdens de zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door senta, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

Wie heeft er ervaring mee tijdens de zwangerschap. Ik heb nu m mijn 3e aanval gehad vandaag. En pas vandaag ontdekt. Morgen moet ik terug en gaan ze verder kijken om een ontsteking uit te sluiten . Dit alles doordat de pijn enorm gezakt is vanavond.

Ik heb buscopan mee gekregen voor als het weer opkomt.

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb galkolieken gehad tijdens de zwangerschap van de eerste. Met 32 weken heb ik 2 dagen in het zkh gelegen omdat ik een aanval had die zo enorm pijn deed. Ik spuugde ook gewoon alles uit van de pijn en plaste in mijn broek :) Leuk als je gyn de Mac steamy van het zkh is :p;) Opereren deden ze niet meer omdat mijn buik te hoog zat maar toen ik die buscopan gekregen had heb ik geen aanvallen meer gehad de rest van zwangerschap. 3 maanden na de bevalling hebben ze mijn galblaas er toch nog uitgehaald omdat ik er last van bleef houden in de zin van krampen e.d.

3. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    zoek even een topic onder mijn naam gestart;) ik lig nu in bed dus ben te lui om uitgebreid te typen.. Ik zit er iig nog steeds mee,en lig zon beetje iedere 2 weken in het ziekenhuis aan de morfine, met zulke extreme aanvallen dat enkel buscopan geen k.t aanhaalt..

met een beetje geluk kunnen ze bij jou nu nog een kijkoperatie doen. Bij mij kwamen ze er met 23+5 achter, door extreme aanval, 2enhalf week later weer opgenomen, bezig de operatie te plannen, en toen kon het al niet meer doordat de kleine al te hoog lag..

buiten de grote aanvallen heb ik ook kleintjes, maar daarbij blijf ik thuis.

4. senta

senta Niet meer actief

Kijk operatie gaat al niet meer gisteren gehoord. Bij galstenen doen ze het ook niet. Alleen bij ontsteking van de galblaas dit van vandaag uitsluiten.

Wordt een lange dag ziekenhuis vandaag. Hier was het trouwens aanval 3 tijdens zwangerschap.

Is het normaal dat ik geen stap meer durf te zetten zonder buscopan op zak?

Deel Deze Pagina